اعلام شرایط پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی قم


اعلام شرایط پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی قم

کانون خبرنگاران نبأ ــ دانشکده علوم قرآنی قم از میان علاقه‌مندان به تحصیل در رشته علوم و قرآن و حدیث مقطع کارشناسی بدون کنکور، صرفاً با سوابق تحصیلی در نوبت دوم و از طریق کنکور سراسری در دوره روزانه دانشجو می‌پذیرد.

اعلام شرایط پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی قم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مهدی داوری، رئیس دانشکده علوم قرآنی قم، گفت: دانشکده علوم قرآنی قم از میان بانوان و آقایان علاقه‌مند به تحصیل در رشته علوم و قرآن و حدیث مقطع کارشناسی بدون کنکور، صرفاً با سوابق تحصیلی در نوبت دوم و از طریق کنکور سراسری در دوره روزانه دانشجو می‌پذیرد.
وی با اشاره به ارائه خدمات خوابگاهی و رفاهی رایگان به دانشجویان در این دانشکده قرآنی، افزود: شرایط ثبت نام در این دانشکده داشتن مدرک پیش‌دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم است و ثبت‌ نام اینترنتی از طریق سازمان سنجش در دهه آخر مردادماه با انتخاب رشته قبول‌شدگان در کنکور سراسری آغاز خواهد شد.
رئیس دانشکده علوم قرآنی قم یادآور شد: پذیرش دانشجو در این دانشکده قرآنی از میان همه مقاطع تحصیلی از جمله رشته‌های تجربی، ریاضی و علوم انسانی خواهد بود.
وی گفت: این دانشکده که از سال 1372 تأسیس شده است هم‌اکنون در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو دارد.
داوری بیان کرد: از جمله امتیازهای دانشکده علوم قرآنی قم، فضای معنوی آستانه مقدس حضرت معصومه(س)، حوزه و اساتید آن، برگزاری دوره دکتری فقط در دانشکده قم، مجاورت با دفتر مرکزی دانشگاه و نیز اساتید برجسته هیئت علمی است.
وی اظهار کرد: دانشجویان در زمان تحصیل می‌توانند از وام دانشجویی و امکانات رفاهی این دانشکده قرآنی برای تحصیل استفاده کنند و اگر سؤالی در خصوص ثبت‌ نام دارند با شماره‌‌های 3-7780150-025 (داخلی 114 و 115) و شماره همراه 09221527363 تماس بگیرند و از راهنمایی مسئولان در این رابطه بهره‌مند شوند.
مهدی مهدوی‌شعار
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته