مسیح علینژاد: برای تحریم فوتبال ایران تلاش می‌کنم/ فیلم


مسیح علینژاد: برای تحریم فوتبال ایران تلاش می‌کنم/ فیلم

«برنامه من، مجاب کردن مجامع بین‌المللی به قطع هرگونه همکاری با جمهوری اسلامی ایران است. گام بعدی این است که اتحادیه اروپا را همراه کنیم، فیفا را همراه کنیم تا فوتبال ایران را تحریم کند و به رسمیت نشناسد.»

به گزارش جام نیوز، «مسیح علی‌نژاد» گرداننده کمپین ضدحجاب، در گفتگو با سرویس فارسی بی بی سی از لابی با امریکا علیه دولتمردان ایرانی و همچنین تلاش برای تحریم فوتبال کشورمان خبر داد.

وی که از سوی افکار عمومی و رسانه‌ها به‌دلیل انتشار اسنادی مبنی بر دریافت دستمزد از نهادهای زیرمجموعه وزارت خارجه امریکا تحت فشار است، در آغاز این گفتگو تأکید کرد که هیچگونه وابستگی یا قرارداد همکاری با دولت امریکا ندارد.

علی‌نژاد خود را "خبرنگار آزاد" خواند و اتهام همکاری با دولت متخاصم را به‌شدت رد کرد.

این فعال برانداز اما در ادامه، اظهاراتی بر زبان راند که ظرف چند دقیقه ادعای اولیه‌اش را زیر سؤال برد.

گفتگوی مسیح علینژاد با بی بی سی

وی به مجری بی بی سی گفت: «برنامه من، مجاب کردن مجامع بین‌المللی به قطع هرگونه همکاری با جمهوری اسلامی ایران است. گام بعدی این است که اتحادیه اروپا را همراه کنیم، فیفا را همراه کنیم تا فوتبال ایران را تحریم کند و به رسمیت نشناسد.»


مسیح علی‌نژاد همچنین تصریح کرد که هم‌اکنون در واشنگتن حضور دارد تا با نمایندگان دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه امریکا دیدار کند و مطالبی را علیه مقامات دولتی ایران به آنان گوشزد نماید!

او که از طریق سخنرانی، فراخوان علیه حجاب، تولید محتوا و لابی‌گری می‌کوشد حلقه تحریم‌های ضدایرانی را تنگ‌تر کند، در مصاحبه با بی بی سی فارسی اقداماتش را مصداق همکاری با دولت متخاصم ندانست و در مقابل، جمهوری اسلامی را به تهدید و ارعاب خود متهم کرد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید