جباری: خطیر باید می‌ماند و پاسخگو بود


جباری: خطیر باید می‌ماند و پاسخگو بود

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال معتقد است بازیکنان زیادی از تیم جداشده اند و این به ضرر تیم است.

به گزارش مشرق، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال معتقد است مسئولان این تیم نباید با جدایی خطیر از معاونت ورزشی موافقت می‌کردند زیرا او باید پاسخگوی اتفاقات احتمالی در آینده این تیم باشد.با وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال صحبت کردیم.

استقلال توانسته در بازیهای تدارکاتی‌اش به پیروزی برسد. نظرتان در این باره چیست؟

فکر می‌کنم استقلال یک اردوی بسیار خوب را در ترکیه پشت‌سر گذاشته است و نشان می‌دهد که تیم به یک هماهنگی خوب دست یافته است که ثمره آن را در بازیهای تدارکاتی می‌بینید. البته امیدوارم این نتایج مقطعی نباشد و استقلال همچنان روی موفقیت قدم بردارد.

خیلی‌ها می‌گویند این بازیکنانی که جذب شده‌اند از تجربه کافی برخوردار نیستند؟

باید این مسئله را قبول کنیم که استقلال امسال بیشتر بازیکن جوان جذب کرده تا بازیکن باتجربه و این قطعا به استقلال صدمه خواهد زد. با توجه به اینکه استقلال باید در سه جبهه بجنگد نیاز به بازیکن باتجربه هم در تیمش دارد. آنطور که من شنیده‌ام در استقلال فعلی فقط دو بازیکن بالای 30 سال هستند.

بیشتر بخوانید:

دومین استعفایی استقلال همچنان روی هوا

نزدیک به 18 بازیکن هم از تیم جدا شده‌اند. ارزیابی‌تان از این مسئله چیست؟

این هم یکی از اتفاقات نادر در فوتبال است که یک تیم از جمع 25 بازیکنش 18 نفر را از دست می‌دهد. بیشتر این بازیکنان هم که از تیم جدا شده‌اند در فصل گذشته جزو بازیکنان تاثیرگذار بوده‌اند و نمی‌دانم معیار باشگاه برای جدایی این بازیکنان چیست. البته این را هم باید در نظر بگیریم که استراماچونی شناخت چندانی روی بازیکنان نداشته است. شما نگاه کنید استقلال معضل بازیکن دفاع چپ دارد آن‌وقت با جدایی میثم تیموری و آرمین سهرابیان موافقت می‌کند. این معنی‌اش چیست؟

خطیر هم استعفا داد و مدیرعامل باشگاه با آن موافقت کرد؟

اتفاقا خطیر باید می‌ماند و می‌گذاشت نقل و انتقالات به پایان می‌رسید. مسئولان باشگاه نباید با جدایی او موافقت می‌کردند زیرا تیم را او بسته و باید پاسخگو باشد. به هر حال چند وقت دیگر مسابقات شروع می‌شود و خطیر به عنوان کسی که تیم را آماده کرده است باید در باشگاه حضور پیدا می‌کرد. به هر حال مسئله شفر و حل نشدن مشکل بدهی‌اش هم از وظایف خطیر بوده است.

استقلال هنوز نتوانسته دروازه‌بان ذخیره جذب کند؟

البته من فکر می‌کنم استقلال نیاز به دروازه‌بان دوم دارد اما حسینی هم دروازه‌بانی است که می‌شود رویش حساب کرد زیرا در دو، سه سال گذشته این مسئله ثابت کرده است. البته مسئولان باشگاه همچنان دنبال جذب دروازه‌بان هستند.

فکر می‌کنید استقلال امسال مدعی قهرمانی باشد؟

همه چیز بستگی به بازیهای ابتدای فصل دارد. اگر آنها بتوانند در دو، سه بازی ابتدایی نتایج لازم را کسب کنند می‌توانند مدعی قهرمانی باشند.

منبع: ایلنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور