رژیم صهیونیستی کودک 3 ساله را برای بازجویی فراخواند +عکس


رژیم صهیونیستی کودک 3 ساله را برای بازجویی فراخواند +عکس

رژیم صهیونیستی از یک کودک سه ساله فلسطینی هم نگذشت و وی را به اتهام پرتاب سنگ برای بازجویی فراخواند.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی «محمد ربیع علیان» کودک سه ساله از شهر «عیسویه» قدس را به اتهام پرتاب سنگ به سمت خودروهای گشتی صهیونیستی برای بازجویی فراخواند.

بر اساس گزارش وبگاه «وطن»، نظامیان رژیم صهیونیستی با حضور در محل زندگی محمد، برگه احضاریه را به خانواده وی تحویل دادند.

بیشتر بخوانید:

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی این اقدام را محکوم کرد. «قدری ابوبکر» رئیس کمیته مذکور در این رابطه گفت، رژیم صهیونیستی مرتکب جنایات علنی در حق کودکان می‌شود و در سایه سکوت جامعه بین‌المللی، کودکان فلسطینی در معرض خطر دائمی قرار دارند.

رژیم صهیونیستی کودک 3 ساله را برای بازجویی فراخواند +عکس

وی افزود: مقامات رژیم اشغالگر به هدف قرار دادن قدس و اهالی آن طی سال‌های اخیر شدت داده و مشاهده می‌شود که حملات سازماندهی شده علیه کودکان قدس در جریان است؛ همچنین بازداشت اهالی قدس شدت گرفته و همه اینها با هدف تخریب آینده کودکان صورت می‌گیرد.

اخیرا مرکز پژوهش‌های ویژه اسرای فلسطینی اعلام کرد، بازداشت فلسطینی‌ها در شهرهای مختلف قدس بویژه در سال جاری میلادی افزایش شدیدی داشته است.

بر اساس گزارش وبگاه «دنیا الوطن»، «ریاض الاشقر» سخنگوی رسانه‌ای مرکز مذکور اعلام کرد، در شش ماه اول امسال (۲۰۱۹) ۲۶۰۰ فلسطینی در شهرها و استان‌های مختلف بازداشت شدند که یک سوم آنها مربوط به شهر قدس است و این دلیلی بر هدف قرار دادن اهالی قدس است تا آنها را از حمایت از مقدسات و مسجدالاقصی بازدارند

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا