12 گروه خط گرم برای تعمیرات شبکه های برق استان مرکزی فعالیت دارند


12 گروه خط گرم برای تعمیرات شبکه های برق  استان مرکزی فعالیت دارند

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: 12 گروه خط گرم برای تعمیرات شبکه های مختلف برق بدون اعمال خاموشی در این استان فعالیت می کنند.

«محمد اله داد» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: کاهش یا حذف قطعی برق رویکرد سرویس خط گرم است که تمامی خدمات و تعمیرات شبکه در شرایط برق دار را شامل می شود.

وی از استقبال مردم از اجرای طرح نمابرق خبر داد و گفت: مردم در قالب این طرح از نیروگاه یک مگاواتی خورشیدی اراک ، مراکز دیسپاچینگ ، واحد غیرحضوری و ایستگاه شارژ دوچرخه های برقی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بازدید کردند.

اله داد اظهار داشت: طرح نمابرق با هدف آشنایی لایه های جمعیتی با فرآیند توزیع انرژی الکتریکی و اطلاع از چالش ها و فعالیت های این صنعت برای اولین بار در کشور اجرایی شده است.

وی افزود: شهروندان دوشنبه هفته اول هرماه با ارسال واژه نما برق به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ از فعالیت بخش های مختلف اعم از مراکز دیسپاچینگ ، ۱۲۱ و GIS و عملیات تخصصی خط گرم شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی مطلع می شوند و یا با هماهنگی روابط عمومی می توانند از مراکز فوق بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی با بیان اینکه قبوض کاغذی از مهرماه امسال حذف می شود، گفت: این طرح در راستای صرفه جویی منابع مالی اجرایی می شود.

اله داد افزود: ارسال شماره شناسه قبض به شماره پیامکی ۱۰۰۰۵۰۰۰۱۲۱ با شماره تلفن همراه مورد نظر، تماس با شماره تلفن ۱۲۱، مراجعه به دفاتر پیشخوان و مراجعه به سامانه شرکت توزیع نیروی برق از راه‌های پرداخت هزینه برق برای شهروندان است.

حدود ۷۳۰ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد که برق آنان از ۱۶ هزار دستگاه ترانسفورماتور، ۲۰ هزار کیلومتر شبکه و ۴۵ پست فوق توزیع تامین می شود.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید