انصراف اینترمیلان از جذب لوکاکو ؛ کونته ستاره پاری سن ژرمن را می خواهد


پس از مذاکرات خسته کننده اینتر و منچستریونایتد بر سر لوکاکو، به نظر می رسد این باشگاه از خرید این بازیکن منصرف شده و به دنبال ستاره پاریس است. نوشته انصراف اینترمیلان از جذب لوکاکو ؛ کونته ستاره پاری سن ژرمن را می خواهد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

انصراف اینترمیلان از جذب لوکاکو ؛ کونته ستاره پاری سن ژرمن را می خواهد

اینترمیلان به دنبال جذب ادینسون کاوانی
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۹:۵۲
انصراف اینترمیلان از جذب لوکاکو ؛ کونته ستاره پاری سن ژرمن را می خواهد

پس از مذاکرات خسته کننده اینتر و منچستریونایتد بر سر لوکاکو، به نظر می رسد این باشگاه از خرید این بازیکن منصرف شده و به دنبال ستاره پاریس است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از ابتدای پنجره نقل و انتقالاتی اینترمیلان بر سر خرید روملو لوکاکو با باشگاه منچستریونایتد مذاکره کرده و اکنون دیگر بسیار خسته کننده شده و ماروتا از خیر خرید این بازیکن گذشته است.

به نقل از اسپورت ایتالیا، باشگاه اینترمیلان هزینه انتقال لوکاکو را بسیار گران می داند و این باعث شده تا نراتزوری برای خرید گزینه اصلی کونته منصرف شود.

ماروتا در مصاحبه با اسکای گفت:

ما پیشنهاد رسمی خوبی به یونایتد دادیم ولی مبلغ انتقال به قدری است که ما از قرارداد منصرف می شویم. البته شرایط لوکاکو را دنبال می کنیم و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

با مشکلات رم و اینتر در خصوص ادین ژکو برای انتقال به میلان، گزینه اصلی کونته کاوانی است.

به نقل از «آلفردو پدولا»، خبرنگار اسپورت ایتالیا، کاوانی پلن B کونته برای خط تهاجمی است. این بازیکن در سری آ بازی کرده، درخشیده و خودش را ثابت کرده است. به نقل از این رسانه کاوانی حتی از دیگو گودین و ماتیاس وچینو، هم بازی خود در تیم ملی اروگوئه از شرایط اینتر سوال پرسیده و این انتقال را بررسی می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تیم ملی کشتی فرنگی در قرقیزستان ماندنی شدند