نصیرزاده: فدراسیون کشتی برای برگزاری لیگِ پویا برنامه جدی دارد


نصیرزاده: فدراسیون کشتی برای برگزاری لیگِ پویا برنامه جدی دارد

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: به طور حتم لیگ محور توسعه کشتی و موجب رونق چرخه اقتصادی این رشته خواهد بود.

نصیرزاده: فدراسیون کشتی برای برگزاری لیگِ پویا برنامه جدی دارد
به گزارش فانوس، عبدالمهدی نصیرزاده که در فدراسیون جدید کشتی جانشین مهدی توکلی در سازمان لیگ فدراسیون کشتی شد در اولین اقدام خود دیداری را با حمیدرضا یاری نیا رئیس هیأت کشتی استان همدان برگزار کرد که در این نشست اظهار داشت: برای اینکه لیگ خوب و پویایی داشته باشیم نیازمند همراهی همه ارکان می‌باشیم و بنا داریم در گام اول به تدوین آیین نامه‌ای مطابق با شرایط بومی کشور با الگو برداری از کشور‌های پیشرو در مسابقات لیگ بپردازیم چرا که آیین نامه موجود پاسخگوی نیاز‌های امروز جامعه کشتی نیست.

رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با بیان اینکه جدی گرفتن و اهمیت دادن به سازمان لیگ، برگزاری مسابقات جذاب، استفاده از نیروی انسانی متخصص و با انگیزه، فعال سازی رشته ورزشی کشتی در باشگاه‌های ورزشی از جمله مهمترین برنامه‌های سازمان لیگ کشتی است اظهار داشت: امروزه حامیان مالی که رکن اساسی از سازمان لیگ را شکل می‌دهند به علت عدم اطمینان از بازگشت سرمایه، انتقال ضعیف پیام تجاری شرکت، عدم بهره گیری از مزایای معافیت‌های مالیاتی وعدم حضور کشتی گیران ومربیان محبوب و مشهور درمسابقات لیگ، حاضر به سرمایه گذاری در کشتی نیستند که با توجه به جدیت رییس فدراسیون کشتی در موضوع لیگ در تلاش هستیم نسبت به ایجاد بسته‌های حمایتی که موجبات انگیزش حامیان مالی را فراهم می‌آورد اقدام کنیم.

نصیرزاده عنوان کرد: پیرو جلسه‌ای که با مسئولین صدا وسیما برگزار کردیم مقرر شد، کلیه مسابقات لیگ برتر به صورت زنده از شبکه ۳ و ورزش سیما پخش شود که این امر می‌تواند موجبات حضور هرچه بیشتر حامیان مالی را فراهم آورد.

وی یکی دیگر از مهمترین ارکان لیگ را تماشاچیان عنوان داشت و افزود: تماشاچیان کشتی حامیان اصلی این رشته ملی هستند که درتلاش هستیم با تدوین نظام جذب، حفظ و توسعه هواداران کشتی، ارائه تمهیداتی برای تماشاچیان در راستای وفادار ماندن، افزایش کیفیت وجذابیت مسابقات، راه اندازی سیستم اطلاع رسانی به هواداران و ارائه تسهیلات برای حضور تماشاگران، موجبات حضور هرچه بیشتر این عزیزان را به سالن‌های مسابقات کشتی باز کنیم.

مشاور رییس فدراسیون کشتی افزود: این تماشاچیان هستند که پای حامیان مالی را به مسابقات باز می‌کنند و شور و هیجان را در مسابقات به وجود می‌آورند.

نصیرزاده خاطر نشان کرد: همدان یکی از قطب‌های کشتی است و امیدواریم با توانایی که درمجموعه هیأت کشتی استان همدان سراغ داریم شاهد حضور نماینده‌ای قدرتمند در لیگ برتر امسال باشیم.

یاری رئیس هیأت کشتی استان همدان نیز دراین دیدار ضمن تبریک به نصیرزاده به جهت حضور در سازمان لیگ تصریح کرد: به یاری خدا در تلاش هستیم در رشته کشتی آزاد تیمی در شأن استان همدان روانه رقابت‌های لیگ برتر کنیم.

یاری اظهار داشت: برخی از موضوعاتی که موجب انگیزش اسپانسر‌ها برای سرمایه گذاری در کشتی می‌شود در اختیار ما نیست و بایستی فدراسیون دراین خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری