افشاگر عملیات توئیتری بر علیه ایران، ساسپند شد


افشاگر عملیات توئیتری بر علیه ایران، ساسپند شد

«جف گلبرگ» که با تحلیل 9 هزار توییت نشان داد هشتگ تحریم صداوسیما و هشتگ حمایت از کنفرانس لهستان را اکانت‌های یکسانی تبلیغ و منتشر کرده بودند به جرگه ساسپندی های توییتر پیوست.

به گزارش مشرق، مدیران شبکه اجتماعی توئیتر به این نتیجه رسیدند که حساب توئیتری بزرگ ترین افشا کننده جنگ مجازی بر علیه ایران را "ساسپند" کنند.

این فعال و کارشناس رسانه‌های اجتماعی ماه‌های گذشته در یک رشته توئیت در صفحه توئیتر خود، موضوع جالبی را بررسی کرد.او در رشته توئیت خود فعالیت مشکوک برخی کاربران توئیتر را بررسی می‌کند که ظاهراً ایرانی هستند اما هشتگ‌های ضدایرانی را ترویج کرده‌اند. گلبرگ در اولین توئیت این رشته توئیت می‌نویسد: ۹۵۰۰ توئیت اخیر را که از هشتگ IraniansWantIRIBban # استفاده کرده بودند، بررسی کردم. ۱۰,۲۰۰ حساب کاربری، این توئیت‌ها را منتشر کرده، بازنشر داده، یا در آن‌ها مِنشِن شده بودند.

بسیاری از حساب‌های کاربری‌ای که این هشتگ را منتشر کرده‌اند، همان حساب‌هایی هستند که از هشتگ WeSupportPolandSummit #«ما از نشست لهستان حمایت می‌کنیم» نیز استفاده می‌کنند. آماری که گلبرگ ارائه داده است به وضوح نشان می‌دهد اپوزیسیون، و به طور خاص افرادی که خود را با افتخار «برانداز» معرفی می‌کنند، بار دیگر ارتش سایبری خود را به توئیتر اعزام کرده‌اند و به شدت مشغول فعالیت هستند.

افشاگر عملیات توئیتری بر علیه ایران، ساسپند شد

افشای فعالیت های روباتیک برانداران بر علیه ایران

او در این تحقیقات نشان داد که سرشاخه های سعودی- سلطنت طلبی و مجاهدین همگی به صورت رابت گونه و هماهنگ شده بر علیه ایران فعالیت می کنند. افشاگری جف باعث شد که حساب توئیتری او نیز ساسپند شود.

افشاگر عملیات توئیتری بر علیه ایران، ساسپند شد

حساب ساسپند شده جف گلبرگ

منبع: جام نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !