اصرار سرمربی سرخپوشان برای خرید این ستاره


نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ، مطمئن است که این باشگاه می تواند لروی سانه، ملی پوش آلمانی منچسترسیتی، را به خدمت بگیرد. نوشته اصرار سرمربی سرخپوشان برای خرید این ستاره اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اصرار سرمربی سرخپوشان برای خرید این ستاره

کوواچ: بایرن مطمئنا سانه را می خرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۷
اصرار سرمربی سرخپوشان برای خرید این ستاره

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ، مطمئن است که این باشگاه می تواند لروی سانه، ملی پوش آلمانی منچسترسیتی، را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرنی ها که در این تابستان فرانک ریبری و آرین روبن را از دست دادند، قصد دارند برای پر کردن جای آنها ستاره های جدیدی به خدمت بگیرند و لروی سانه یکی از گزینه های اصلی آنهاست؛ بازیکنی که از مدت ها پیش مورد توجه باشگاه باواریایی و کوواچ قرار دارد.

در این بین لوتار ماتئوس، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که سانه می تواند به چهره جدید این باشگاه تبدیل شود و کوواچ مطمئن است که می توانند این ملی پوش آلمانی را به خدمت بگیرند.

او به ZDF گفت:

” مدیریت باشگاه کاملا در مورد انجام این انتقال متعهد است و من کاملا مطمئن هستم. تصور می کنم که می توانیم او را به خدمت بگیریم. لروی بازیکن فوق العاده ای است و این را در فوتبال انگلیس و با تیم ملی ثابت کرده است.”

کوواچ در حالی با اطمینان از به خدمت گرفتن سانه صحبت کرده که پیش از این، الی هوینس، رئیس باشگاه بایرن، رقم درخواستی منچسترسیتی برای خرید این بازیکن را دیوانه‌وار توصیف کرده بود و به نظر می رسید باید پرونده این انتقال را بسته شده دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس