مرگ فجیع موتورسوار دهلرانی


رکنا: تخطی از سرعت مطمئنه موجب مرگ راکب موتورسیکلت در دهلران شد.

به گزارش رکنا، رئیس پلیس راه استان از کشته شدن یک راکب موتورسیکلت در محور فرعی روستای بردین بخش زرین آباد از توابع شهرستان دهلران خبر داد.

سرهنگ "رضا همتی زاده" با اعلام این خبر اظهار داشت : در پی تماس های مردمی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خروج از جاده توسط یک دستگاه موتورسیکلت در محور فرعی روستای بردین بخش زرین آباد بلافاصله ماموران پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود : پس از حضور ماموران پلیس راه مشخص شد که یک دستگاه موتورسیکلت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ از جاده خارج و راکب آن کشته شده است .

همتی زاده یادآور شد: بلافاصله با کمک یگان های امدادی مصدوم این حادثه که علت جراحات وارده در دم کشته شده بود جهت سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام با توصیه به موتورسیکلت سواران گفت : موتورسواری با سرعت بالا بسیار هیجان‌انگیز است اما شما فقط در پیست‌ها مخصوص مجاز به داشتن سرعت زیاد هستید، نه در جاده‌ها، چرا که این وسیله نقلیه فاقد هرگونه ایمنی برای پیشگیری از آسیب های تصادفات است.

سرهنگ جمالی با هشدار به کلاهبرداران در فضای مجازی گفت: پلیس فتا برابر قانون با چنین افرادی برخورد می‌کند و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه جرم رایانه‌ای موضوع را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت