ضرب و شتم یک زن پس از سرقت کیفش در زعفرانیه


ضرب و شتم یک زن پس از سرقت کیفش در زعفرانیه

دو سارق خشن که پس از سرقت از زنی، او را مجروح کرده بودند، دستگیر شدند.

ضرب و شتم یک زن پس از سرقت کیفش در زعفرانیه
به گزارش فانوس، چندی پیش حوالی ساعت ۱۹ عوامل گشت کلانتری ولنجک در حال گشت زنی در محدوده خیابان مقدس اردبیلی در زعفرانیه بودند که با صحنه کیف قاپی راکب و ترک نشین یک موتورسیکلت از زنی مواجه شده و مشاهده کردند که فرد ترک نشین موتورسیکلت پس از سرقت کیف این زن از موتور پیاده شده و او را محکم به زمین کوبیده و متواری شدند که بلافاصله برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند.

با آغاز تعقیب و گریز، یکی از شهروندان که ماجرا را مشاهده کرده بود با خودروی ۲۰۶ خود مانع فرار این افراد شد اما سارقان با پیاده شدن از موتورسیکلت لاستیک‌های جلوی این خودرو را نیز با چاقو پاره کرده و سعی در فرار از دست پلیس داشتند که در همین راستا تعقیب و گریز میان این افراد و پلیس تا حوالی بزرگراه چمران ادامه پیدا کرد.

دو سارق با رسیدن به بزرگراه چمران سعی داشتند با سوءاستفاده از نورکم هنگام غروب آفتاب در میان شمشادهای کنار خیابان مخفی شوند که از سوی ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شدند. با انتقال این افراد به کلانتری مشخص شد که هر دو سارق از یکی از استان های مرکزی کشور به تهران آمده و حدود ۲۵ سال سن دارند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای دو سارق دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل و متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود/ تصاویر