عابربانک جایگزین کالابرگ برای توزیع نفت سفید در سمنان شد


عابربانک جایگزین کالابرگ برای توزیع نفت سفید در سمنان شد

سمنان- ایرنا- مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود (استان سمنان) گفت: طرح توزیع نفت سفید با حذف کالابرگ و تکمیل زیرساخت‌های الکترونیکی از طریق عابربانک در استان سمنان اجرا می‌شود.

علی اکبر عرب عامری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ثبت‌نام برای توزیع سوخت به مناطق روستایی استان سمنان به صورت الکترونیکی در حال اجرا است و بیش از ۹ هزار خانوار مشمول دریافت نفت سفید در استان به صورت الکترونیکی براساس پیش‌بینی‌ها در اوایل پاییز ۹۸ سوخت مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۸۰ درصد از مشمولان دریافت نفت سفید در استان سمنان در سامانه برای دریافت سوخت از طریق عابر بانک ثبت‌نام کردند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود (استان سمنان) ادامه داد: توزیع سوخت برای ادوات کشاورزی به صورت الکترونیکی به صورت نمونه در استان‌های تهران، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است و تنها تراکتورهایی که توسط راهنمایی و رانندگی پلاک‌گذاری می شوند مشمول دریافت سوخت خواهند بود.

عرب عامری اضافه کرد: توزیع سوخت به صورت سنتی باعث سوء استفاده برخی از افراد و دریافت بیشتر از نیاز می‌شد که با الکترونیکی‌ شدن، روند توزیع استفاده از سوخت هوشمند خواهد بود.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود (استان سمنان) گفت: بیش از ۸۵ درصد از تراکتورهای سمنان به براساس آمار راهنمایی و رانندگی استان پلاک‌گذاری شده است.

در سال گذشته بیش از ۲۴ میلیون لیتر سوخت برای ادوات کشاورزی در استان سمنان توزیع شد.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟