بنزین در ایلام از 20 مرداد با ارائه کارت سوخت عرضه می‌شود


بنزین در ایلام از 20 مرداد با ارائه کارت سوخت عرضه می‌شود

ایلام - ایرنا - مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: عرضه بنزین به خودروها از 20 مرداد فقط با ارائه کارت هوشمند سوخت انجام می‌شود.

علی اصغر چاغروندی روز دوشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: از ۲۰ مرداد سال جاری عرضه بنزین در جایگاه های استان فقط با کارت هوشمند سوخت انجام می شود از این رو، تمامی مالکان وسایل نقلیه استان باید حداقل یک بار با استفاده از کارت های شخصی خود از صحت عملکرد کارت هوشمند سوخت شان اطمینان حاصل کنند.

وی هدف از اجرای این طرح را مصرف بهینه سوخت و جلوگیری از قاچاق سوخت عنوان کرد و گفت: این موضوع هیچ ارتباطی با چند نرخی کردن و یا سهمیه بندی بنزین ندارد از این رو رانندگان هرچه سریعتر برای تهیه و دریافت کارت سوخت خود اقدام کنند.

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام تاکید کرد: مالکین خودروهایی که تاکنون برای تهیه و یا تعویض و یا به روزآوری رمز کارت (در صورت فراموشی رمز) اقدام نکرده‌اند در فرصت باقی مانده مشکلات مربوطه را رفع کنند تا در اجرای طرح ساماندهی و بهینه مصرف کردن بنزین دچار مشکل نشوند.

چاغروندی اضافه کرد: همچنین مالکینی که رمز کارت خود را فراموش کرده‌اند می‌توانند به واحد سامانه هوشمند سوخت این شرکت در ایلام و سایر شهرستان‌ها مراجعه کنند.

به گفته وی در زمینه تامین گازوئیل، نفت سفید، بنزین و گاز مایع کمبودی در استان ایلام وجود ندارد.

بر پایه توضیحات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، قرار است از بیستم مرداد ماه جاری سوخت گیری خودروهای شخصی در پمپ بنزین ها از طریق ارائه کارت سوخت شخصی انجام شود با این حال تغییری در قیمت این حامل انرژی بوجود نمی آید و همچنان قیمت بنزین معمولی برای هر لیتر یک هزار تومان و بنزین سوپر یک هزار و ۲۰۰ تومان است.

استان ایلام دارای ۴۶ باب جایگاه عرضه کننده سوخت بنزین است.

۳۰۳۲/۶۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته