طرز تهیه پیتزا سیب زمینی


پیتزا سیب زمینی از انواع فست فودهای خوشمزه است که با مواد غذایی و سبزیجات مختلفی می توانید آن را بپزید. توجه داشته باشید که انتخاب سبزیجات برای پیتزا سیب زمینی به ذائقه شما و اعضای خانواده تان بستگی دارد و بهتر است شما برای پخت این پیتزا از سبزیجات و مواد غذایی خوش طعمی استفاده کنید. طرز تهیه پیتزا سیب زمینی ساده است و می توانید آن را به راحتی...

پیتزا سیب زمینی از انواع فست فودهای خوشمزه است که با مواد غذایی و سبزیجات مختلفی می توانید آن را بپزید. توجه داشته باشید که انتخاب سبزیجات برای پیتزا سیب زمینی به ذائقه شما و اعضای خانواده تان بستگی دارد و بهتر است شما برای پخت این پیتزا از سبزیجات و مواد غذایی خوش طعمی استفاده کنید. طرز تهیه پیتزا سیب زمینی ساده است و می توانید آن را به راحتی تهیه کنید.

پیتزا سیب زمینی و پیتزا قارچ و گوشت، پیتزا سبزیجات و پیتزا پپرونی از انواع پیتزاهای لذیذ هستند و شما می توانید برای ایجاد تنوع در پخت پیتزا یکی از این روش ها را انتخاب نمایید.
طرز تهیه پیتزا سیب زمینی

مواد لازم

سیب زمینی رنده شده با دنده درشت : ۳ عدد هویج رنده شده : یک عدد پیاز ریز خرد شده : یک عدد سوسیس رنده شده : دو عدد تخم مرغ : ۴ عدد آرد : یک پیمانه جعفری خرد شده : سه قاشق غذاخوری بیکینگ پودر : یک قاشق چایخوری پنیر پیتزا : ۳/۴ پیمانه آویشن : به مقدار لازم نمک : به مقدار لازم فلفل سیاه : به مقدار لازم

طرز تهیه پیتزا سیب زمینی در منزل

برای تهیه پیتزا سیب زمینی ابتدا سیب زمینی رنده شده را بشویید تا نشاسته آن خارج شود سپس سیب زمینی را سرخ کنید.

طرز تهیه پیتزا سیب زمینیطرز تهیه پیتزا سیب زمینی

طرز تهیه پیتزا سیب زمینی
طرز تهیه پیتزا سیب زمینی

پیاز خرد شده را تفت دهید و هویج را به پیاز بیفزایید و بعد از چند دقیقه سوسیس را به مخلوط پیاز و هویج اضافه کنید تا تفت بخورد.

در مرحله بعدی طرز تهیه پیتزا سیب زمینی بعد از اینکه مواد تفت خورده خنک شدند آن ها را با یکدیگر ترکیب نمایید سپس تخم مرغ ها را به مخلوط مواد بیفزایید و آرد و جعفری را به تدریج به مخلوط مواد بیفزایید.

آویشن و نمک و فلفل سیاه را به مواد پیتزا اضافه کنید و مقداری از پنیر پیتزا را هم روی سطح پیتزا بریزید. قالب مخصوص پیتزا را چرب کنید و مواد را درون قالب بریزید سپس باقی مانده پنیر پیتزا را روی مواد بپاشید.

طرز تهیه پیتزا سیب زمینی

قالب حاوی پیتزا را به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه درون فر که از قبل با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم کرده اید قرار دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده شعله بالایی فر را روشن نمایید تا پنیر پیتزا ذوب شود سپس پیتزا را درون ظرفی مناسب برای سرو بریزید و آن را به کمک روش های تزیین پیتزا به زیبایی تزیین نمایید.

طرز تهیه پیتزا سیب زمینی

در این مطلب با طرز پخت پیتزا سیب زمینی آشنا شدید که امیدواریم از پخت این پیتزای بی نظیر نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما