بام لند تهران؛ تفریح، خرید و هیجان


بام لند تهران؛ تفریح، خرید و هیجان

بام لند تهران یکی از مراکز خرید و تفریح بسیار هیجان انگیزی می‌باشد که برای تمام افراد خانواده انتخابی عالی خواهد بود. اهل خرید و گشت و گذار در مراکز خرید هستید یا دلتان هیجان و افزایش آدرنالین خون می‌خواهد و یا دوست دارید دقایقی را در گوشه‌ای دنج خلوت کنید و قهوه بنوشید؟ اگر پاسخ تان به هر یک از این سوالات مثبت است شک نکنید که بام لند تهران...

بام لند تهران یکی از مراکز خرید و تفریح بسیار هیجان انگیزی می‌باشد که برای تمام افراد خانواده انتخابی عالی خواهد بود. اهل خرید و گشت و گذار در مراکز خرید هستید یا دلتان هیجان و افزایش آدرنالین خون می‌خواهد و یا دوست دارید دقایقی را در گوشه‌ای دنج خلوت کنید و قهوه بنوشید؟ اگر پاسخ تان به هر یک از این سوالات مثبت است شک نکنید که بام لند تهران بهترین گزینه خواهد بود.
بام لند تهران؛ تفریح، خرید و هیجان
بام لند کجاست؟
بام لند یکی از بهترین و کاملترین مراکز تجاری و تفریحی در فاصله بسیار کوتاه با دریاچه چیتگر تهران می‌باشد که مدت زمان زیادی از افتتاح آن نگذشته است. در این مجموعه می‌توانید مراکز خرید، مراکز تفریحی، رستوران و کافی شاپ، اتاق‌های بازی، قایق سواری و هر چیزی که فکرش را می‌کنید در کنار هم ببینید. این مجموعه علاوه بر کامل بودن از نظر امکانات رفاهی و تفریحی، بخاطر داشتن معماری منحصر به فرد نیز از شهرت بسیاری برخوردار شده است و بخشی از هنر معماران ایرانی می‌باشد. بام لند در مجموه از سه طبقه تشکیل شده و مساحت آن نزدیک به ۶۰ هزار متر مربع می‌باشد.
بام لند تهران؛ تفریح، خرید و هیجانخرید در بام لند تهران
برای عاشقان خرید؛ مخصوصا خانم‌ها بام لند درست مثل یک بهشت است که تنوع بی نظیری از انواع اجناس در آن به چشم میخورد. قدم گذاشتن در فروشگاه‌های متنوع و رو به دریاچه‌ی زیبای چیتگر و خرید از برند‌های نام آشنا در صنعت مد و لباس، طلا و جواهرات، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و مواد غذایی و ... چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن دل کند.
بام لند تهران؛ تفریح، خرید و هیجاندر فروشگاه‌های بام لند که در طبقات همکف و منهای یک قرار گرفته اند، این فرصت در اختیارتان قرار میگیرد تا لباس‌های با کیفیت از برند‌های اسکچرز، بنتون، مانگو، جین وست، کالینز و جی اوکس بخرید. همچنین می‌توانید لباس و لوازم ورزشی از برند‌های آدیداس و ریباک را در فروشگاه‌های مخصوص هر یک خریداری کنید.
در حالت کلی می‌توان گفت، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در بام لند تهران به فروش میرسد، فقط حواستان به قیمت‌ها باشد، چون کمی گران می‌باشند!
شور و هیجان در بام لند تهران
کودکان، نوجوانان و جوانان و حتی پدر و مادر‌ها در بام لند می‌توانند هیجان را در حد اعلا تجربه کنند. اتاق و زمین‌های بازی بسیار متنوع و تفریحات هیجان انگیز در شهربازی‌های این مجموعه همان چیزیست که می‌تواند لحظاتتان را خاطره انگیز کند. از بهترین تفریحات در این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
بام لند تهران؛ تفریح، خرید و هیجاناتاق واقعیت مجازی زاویه
سبک و شیوه‌ی بازی‌ها در دنیای امروز کاملا همگام با تکنولوژی دچار تغییر و تحول شده است. به طوریکه از بروز‌ترین بازی‌های دنیا می‌توان به بازی‌های واقعیت مجازی اشاره نمود. در مجموعه بام لند می‌توانید از این بازی‌های هیجان انگیز در اتاق واقعیت مجازی زاویه لذت ببرید و شک نکنید که در دفعات بعد نیز تجربه اش خواهید کرد. زامبی فانتزی، شمشیرزن، تیراندازی وسترن، تیراندازی ترسناک و کمی ترسناک، ترن هوایی و اسکی تنها بخشی از بازی‌های این مجموعه‌ی هیجان انگیز می‌باشند. فقط حواستان به تپش قلب و سلامت جسمتان در این اتاق باشید!
علاوه بر اتاق واقعیت مجازی زاویه، می‌توانید نوع دیگری از این بازی‌ها را در سرزمین وی آر لند (VR land) نیز تجربه کنید. در این اتاق بازی‌هایی از قبیل VR تخته شنا، VR اسکی، VR قایق و کارتینگ روی یخ مصنوعی را تجربه نمایید. استفاده از بازی‌های این اتاق برای افرادی که شرایط جسمی و روحی مناسبی ندارند ممنوع می‌باشد.
بام لند تهران؛ تفریح، خرید و هیجانپرش آزاد
پرش از ارتفاع زیاد از دیگر تفریحاتی می‌باشد که علاقه به آن سن و سال و جنسیت نمی‌شناسد. اگر شجاعتتان به اندازه تجربه بانجی جامپینگ نیست، اما دلتان پرش از ارتفاع میخواهد، می‌توانید در بام لند تهران آن را تجربه کنید. بالا رفتن از پله‌های چوبی و پرش بر روی تشک‌های مخصوص قطعا می‌تواند آدرنالین خون را حسابی بالا ببرد.
بام لند تهران؛ تفریح، خرید و هیجاناسکای فلایر
از دیگر تفریحاتی که در تمام دنیا به شدت از آن استقبال شده است، اسکای فلایر می‌باشد. با این بازی مهیج می‌توانید دریاچه چیتگر را زیر پاهایتان احساس کنید و در آسمان آبی برای مدتی کوتاه پرواز را تجربه نمایید. این بازی به خاطر داشتن هیجان بالا برای خانم‌های باردار و افراد بیمار و همچنین کودکان زیر ۱۲ سال ممنوع می‌باشد.

بام لند تهران؛ تفریح، خرید و هیجانتفریحات آرامش بخش بام لند

در کنار شور و هیجان بی نظیر در بخش‌های مختلف بام لند، می‌توان از بازی و تفریحات آرامش بخش نیز استفاده کرد. به عنوان مثال می‌توانید در مسیر‌های دوچرخه سواری و پیاده روی در کنار دریاچه چیتگر اکسیژن را به ریه هایتان هدیه بدهید. همچنین می‌توانید قایق سواری کنید و با پدالو دقایقی را در آب‌های زلال سپری کنید.
از دیگر تفریحات در این مجموعه می‌توان به ماهیگیری اشاره نمود. اگر تجهیزات ماهیگیری ندارید اصلا جای نگرانی نیست، چون تمامی امکانات مورد نیاز به اجاره داده میشود.

بام لند تهران؛ تفریح، خرید و هیجانکافه گردی در بام لند

بعد از گشت و گذار در بخش‌های مختلف بام لند و بازی و هیجان و تفریح، نوبت به استراحت و کسب انرژِی مجدد میرسد. از بهترین ویژگی‌های این مجموعه‌ی فوق العاده می‌توان به تنوع بسیار بالا در رستوران و کافه هایش اشاره کرد. به عبارت دیگر، با هر سلیقه و خواسته و روحیه که باشید می‌توانید انتخابی عالی در بین رستوران و کافه‌های بام لند داشته باشید.
به عنوان مثال اگر عاشق فضا‌های سنتی هستید و غذا‌های ایرانی را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنید، رستوران ته دیگ، سماک، چراغان و رستوران دروازه طهرون و چلوکباب رفتاری می‌توانند گزینه‌های مناسبی برایتان باشند. اما اگر عاشق فست فود و غذا‌های بین المللی هستید، اصلا جای نگرانی نیست، چون برای شما هم گزینه‌های خوبی مانند جوگریل، رولینجا، نایابارا، رستوران چینی، عربی، ترکی، لبنانی و هندی و ... وجود دارد.
پیشنهاد می‌کنیم دقایقی را در کافه‌های دنج که در تمام مراکز خرید و بخش‌های تفریحی بام لند به چشم میخورند سپری کنید. کیفیت بالا در کنار داشتن محیطی شیک و زیبا از جمله ویژگی‌های کافه‌هایی مانند بابا کافه، چای بار رستا، بستنی ورف، ایلی کافه، کافه دو کاتی و ... می‌باشند. تنوع کافه در این مجموعه بسیار زیاد می‌باشد و نمی‌توان همگی را نام برد.

بام لند تهران؛ تفریح، خرید و هیجانتجربه‌هایی تازه در بام لند

تصور کنید که در حین قدم زدن و تماشای دریای زیبای چیتگر و گوش دادن به صدای طبیعت، ناخودآگاه صدای موسیقی زنده توجهتان را به خودش جلب کند! اصلا جای تعجب نیست، چون در بام لند برنامه‌های اجرای موسیقی زنده توسط گروه‌های مختلف برگزار میگردد و حس و حال بسیار خوبی را برای تماشاچیان به همراه خواهد داشت. در آمفی تئاتر این مجموعه در اغلب مواقع برنامه‌های فرهنگی و هنری بسیار مناسبی برگزار میگردد که طرفداران زیادی دارند. قطعا شرکت کردن در این مراسم می‌تواند تجربیاتی تازه را برایتان به همراه داشته باشد.
آدرس: تهران، بزرگراه شهید همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدفبرای ورود به این مجموعه نیاز به پرداخت ورودی نمی‌باشد، اما استفاده از امکانات تفریحی آن رایگان نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود