قهرمانی تیم ملی بسکتبال درتورنمنت بین‌المللی پرتغال


قهرمانی تیم ملی بسکتبال درتورنمنت بین‌المللی پرتغال

تیم ملی بسکتبال با پیروزی در هر سه دیدار خود در تورنمنت بین‌المللی پرتغال، قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

قهرمانی تیم ملی بسکتبال درتورنمنت بین‌المللی پرتغال
به گزارش فانوس، ملی پوشان بسکتبال ایران که برای حضور در تورنمنت بین المللی پرتغال عازم پورتو شده بودند، سومین و آخرین دیدار خود در این تورنمنت را برابر تیم میزبان برگزار کردند و طی آن موفق به کسب برتری ۷۴ بر ۷۰ شدند.

شاگردان مهران شاهین طبع در حالی این دیدار را با برتری خود تمام کردند که در دو دیدار ابتدایی نیز به ترتیب تیم های اسلواکی و دانمارک را شکست داده بودند. بدین ترتیب تیم ملی بسکتبال ایران با کسب عنوان قهرمانی به کار خود در تورنمنت بین المللی پرتغال پایان داد.

تیم ملی بسکتبال که برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ چین آماده می شود فردا عازم روسیه می شود تا در تورنمنت بین المللی این کشور هم شرکت کند. البته ملی پوشان ایران پیش از آغاز دیدارهای خود در مسکو برگزار کننده چند جلسه تمرینی در این شهر خواهند بود که طی روزهای ۹ تا ۱۱ مردادماه برگزار می شود.

تورنمنت روسیه از ۱۱ مردادماه آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. تیم ایران در روز نخست با قرعه استرحت روبرو است و سپس به ترتیب به مصاف تیم های اردن و روسیه می رود. این دو دیدار ۱۲ و ۱۳ مردادماه برگزار می شود.

جام جهانی ۲۰۱۹ بسکتبال شهریورماه و با حضور ۳۲ برگزار می شود. تیم ملی بسکتبال ایران در گروه سوم این رقابت ها با تیم های تونس، اسپانیا و پورتوریکو همگروه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر