کمپین مردم عربستان برای جلوگیری از اعدام «سلمان العوده»


کمپین مردم عربستان برای جلوگیری از اعدام «سلمان العوده»

شفقنا- عبدالله العوده فرزند «سلمان العوده» روحانی برجسته سعودی که در زندان به سر می برد، در توییتر نوشت: هشتگ «سلمان العوده را نجات خواهیم داد» علی رغم تلاش های مگس های مجازی سعودی(ارتش سایبری سعودی) برای جلوگیری از نشر آن، به سرعت در فضای مجازی گسترش یافته و دست به دست می شود. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به […]

کمپین مردم عربستان برای جلوگیری از اعدام «سلمان العوده»

شفقنا- عبدالله العوده فرزند «سلمان العوده» روحانی برجسته سعودی که در زندان به سر می برد، در توییتر نوشت: هشتگ «سلمان العوده را نجات خواهیم داد» علی رغم تلاش های مگس های مجازی سعودی(ارتش سایبری سعودی) برای جلوگیری از نشر آن، به سرعت در فضای مجازی گسترش یافته و دست به دست می شود.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، پسر سلمان العوده با اشاره به این موضوع افزود: این هشتگ که از سوی هواداران سلمان العوده و همزمان با آغاز محاکمه سری وی در سایت اجتماعی توییتر راه اندازی شده، در صدر توییت های این فضای مجازی در عربستان قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: این در حالی است که ارتش سایبری عربستان (مگس های الکترونیکی) تمام تلاش خود را برای جلوگیری از انتشار چنین مطالبی به کار می برد.

فرزند العوده تاکید کرد که این موضوع از اظهار همبستگی بالای مردم عربستان با سلمان العوده و حمایت آنها از ارزش های عدالت در جامعه حکایت دارد.

پسراین روحانی سعودی همچنین در توییترش نوشت: پدرم پس از نزدیک به دو سال دستگیری خودسرانه همچنان در حبس انفرادی به سر می برد. او ممنوع الملاقات است و منزلش از سوی نیروهای سعودی بازرسی می شود.

روز جمعه عفو بین الملل از مقامات عربستان خواست سلمان العوده را فورا و بدون هیچ گونه قید و شرطی آزاد کنند.

سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی، مقامات عربستان سعودی شماری از مبلغان سرشناس و فعالان این کشور را بازداشت کردند. مهمترین آنها سلمان العوده، عوض القرنی، و علی العمری بودند.

پیش از این خبرهایی مبنی بر تلاش عربستان برای اجرای حکم اعدام این افراد مخابره شده بود.

خبر را در آناتولی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...