انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پردیس ارس دانشگاه‌های تهران و المستقبل عراق


انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پردیس ارس دانشگاه‌های تهران و المستقبل عراق

گروه دانشگاه ــ تفاهم‌نامه همکاری بین پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران و دانشگاه المستقبل عراق در نشست مشترک هیئت رئیسه دو دانشگاه به امضا رسید.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پردیس ارس دانشگاه‌های تهران و المستقبل عراق

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران، در نشست مشترک هئیت رئیسه پردیس ارس دانشگاه تهران و دانشگاه المستقبل عراق که در محل پردیس بین‌المللی ارس برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری به امضای زهرا امام‌جمعه، رئیس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران و فلاح حسن حسین، رئیس دانشگاه المستقبل عراق رسید.

زهرا امام جمعه با بیان اینکه این اولین جلسه‌ای است که با حضور فلاح حسن حسین و برخی از اعضای هئیت رئیسه دانشگاه المستقبل عراق برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر حدود ۸۰ دانشجوی عراقی در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران مشغول به تحصیل هستند که امیدوارم با همکاری دانشگاه المستقبل این تعداد به رقم بیشتری برسد.

امام جمعه افزود: در این جلسه دو دستور‌العمل مبادله دانشجو و استاد بین دو مؤسسه و برگزاری کنفرانس و پروژه‌های تحقیقاتی مشترک در دو مؤسسه مطرح شد.

در ادامه این نشست، رئیس پردیس ارس دانشگاه تهران با اشاره به این‌که همکاری‌های دوجانبه اتفاق‌های بزرگ‌تری را به‌همراه خواهد داشت، افزود: مطمئناً این همکاری نتایج پرباری را به همراه خواهد داشت و می‌تواند در حوزه‌های مختلفی از جمله تحقیقاتی، بین‌المللی، دانشجویی و آموزشی انجام شود.

همچنین در این نشست، طرفین به بیان دیدگا‌ه‌ها و نظرات خود در حیطه‌های مختلف از جمله زمینه‌های تحقیقاتی مشترک، بین‌المللی، دانشجویی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی پرداختند.

در پایان نشست، تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فناوری، رفاهی، فرهنگی، دانشجویی و بین‌المللی با استفاده از ظرفیت‌های طرفین بین دو دانشگاه منعقد شد.

بهره‌مند شدن از امکانات طرفین در زمینه‌های پژوهشی و فناوری در قالب امکانات ارتباطات بین‌المللی، آزمایشگاهی، تجهیزاتی، ارائه خدمات کتابخانه‌ای براساس ظرفیت طرفین، توسعه همکاری‌های مشترک، ایجاد ارتباط علمی از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی و پژوهشی، همکاری‌های پژوهشی در قالب طرح‌های تحقیقاتی مشترک و راهنمایی پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی با توافق طرفین و توسعه تحقیقات بین‌رشته‌ای، از جمله موضوعات و زمینه‌های همکاری تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی