کانون های فرهنگی و هنری مساجد مورد حمایت مجلس هستند/ کانون ها باید در خدمت مسجد باشند


کانون های فرهنگی و هنری مساجد مورد حمایت مجلس هستند/ کانون ها باید در خدمت مسجد باشند

جعفرپور با بیان اینکه مجلس و کمیسیون فرهنگی حمایت های خود را از کانون های فرهنگی و هنری را خواهد داشت، گفت: کانون ها باید در خدمت مسجد باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «جمشید جعفرپور» پس از سخنان رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری، حجت الاسلام ارزانی و همچنین مجموعه فعالان در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تشکر می کنم.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب اساسنامه ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد مراکزی هستند که جوانان علاقه مند به فرهنگ و هنر را به خودشان جذب می کنند و اگر این کانون ها نباشند که وسیله جذب جوانان را به فرهنگ و هنر فراهم کنند، ممکن است جوانان در محیط های دیگری برای پاسخگویی به نیازهایشان بروند.

وی با بیان اینکه این کانون ها باید در خدمت مسجد باشند و فی نفسه یک مرکز فرهنگی و هنری باشند، گفت: از آقای کاراندیش می خواهیم که بحث ردیف مستقل کانون ها را در بودجه سال آینده مد نظر قرار دهند و ردیف مستقل آنها احیا شود.

وی با تاکید بر حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: این کانون ها کار مهمی را بر عهده دارند، امیدواریم مجموعه فعالیت های آنها در کشور اثرات خیری داشته باشد.

وی همچنین با آرزوی توفیق برای حجت الاسلام ارزانی و مجموعه ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی ضمن حمیت از این کانون ها در بحث گزارش دهی و نظارت بر آنها تاکید دارد و امیدواریم تا پایان سال شاهد افزایش فعالیت های کیفی و کمی این کانون ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در ایام بودجه و در کمیسیون تلفیق حمایت خود از کانون ها برای احیای ردیف مستقل شان را خواهیم داشت./

پایان پیام/33

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا