دانلود قسمت 13 سریال هیولا


دانلود قسمت 13 سریال هیولا

قسمت سیزدهم سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی پیمان قاسم خانی توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع شد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهرخیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان‌نژاد، عزت‌الله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زی نوری، محسن قاضی‌مرادی و… بازیگران این سریال کمدی هستند.

«هیولا» سریالی با مضمونی طنز که به گذشته (تاریخ) هم فلش بک می‌زند. شخصیت اصلی “هیولا” یک معلم خوش قلب و صادق است که حین همنشینی با شخصیتی نابکار به مرور هیولا می‌شود.

لینک دانلود با حجم نیم بها

جهت دانلود این سریال با کیفیت FULL HD اینجا www.halaldownload.com را کلیک کنید.

دانلود قسمت 13 سریال هیولا

حلال دانلود چگونه کار می‌کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش‌کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز می‌شود.

علاوه بر سریال هیولا شما می‌توانید سریال‌های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال نهنگ آبی، سریال سالهای دور از خانه (مجید صالحی)، سریال جدید ریکاوری و همچنین فیلم‌های شعله ور (حمید نعمت الله)، هت تریک (با بازی امیر جدیدی) و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) به نشانی WWW.HALALDOWNLOAD.COM دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو