بغداد بونجاح در راه لالیگا ؟ مشتری های فرانسوی و اسپانیایی برای شاگرد ژاوی


باشگاه اوساسونا اسپانیا به دنبال جذب مهاجم ملی پوش السد قطر است. نوشته بغداد بونجاح در راه لالیگا ؟ مشتری های فرانسوی و اسپانیایی برای شاگرد ژاوی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بغداد بونجاح در راه لالیگا ؟ مشتری های فرانسوی و اسپانیایی برای شاگرد ژاوی

اوساسونا با یک میلیون یورو به دنبال بغداد بونجاح
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۵
بغداد بونجاح در راه لالیگا ؟ مشتری های فرانسوی و اسپانیایی برای شاگرد ژاوی

باشگاه اوساسونا اسپانیا به دنبال جذب مهاجم ملی پوش السد قطر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فصل گذشته رقابت های لیگ ستارگان قطر با درخشش بازیکنان السد و قهرمانی این تیم به پایان رسید. بهترین بازیکن فصل فوتبال قطر هم بدون تردید کسی نبود جز بغداد بونجاح. مهاجم الجزایری که چند فصل درخشان را در فوتبال قطر سپری کرده بود، در فصل اخیر موفق شد با ۳۶ گل عنوان آقای گلی لیگ ستارگان را به دست آورد و همچنین رکورد گلزنی در یک فصل این رقابت ها را نیز جابجا کند.

بونجاح پس از پایان فصل هم به افتخاری دیگر رسید و سال شگفت انگیز خود را با قهرمانی جام ملتهای آفریقا همراه با تیم الجزایر تکمیل کرد.

کسب این افتخارات، پیشنهادهای مختلفی را برای مهاجم ملی پوش السد به دنبال داشت. یکی از صحبت های جدی پیرامون این بازیکن، درخواست باشگاه رئال بتیس بود. اما پس از گذشت مدتی به نظر می رسد پرونده این انتقال بسته شده است.

اما حالا، روزنامه العرب چاپ قطر، خبر از پیشنهاد جدیدی برای بغداد بونجاح داده است. تیتر یک این روزنامه بیانگر یک پیشنهاد از سوی باشگاه اوساسونا برای جذب این مهاجم ملی پوش است. مطابق مطلب روزنامه العرب، اوساسونا که تازه به لالیگا برگشته، می خواهد به صورت قرضی مهاجم الجزایری را به خدمت بگیرد و برای این انتقال قرضی و یک سال، مبلغ ۱ میلیون یورو هم به باشگاه السد می پردازد.

این مطلب البته به نقل از رسانه های اسپانیایی منتشر شده است. با این حال خبرگزاری های فرانسوی معتقدند بونجاح فصل آینده به تیمی از لوشامپیونا منتقل می شود و در این بین شانس نانت فرانسه بالا به نظر می رسد؛ چرا که هلیل هودزیچ، سرمربی فعلی نانت، سابقه هدایت تیم ملی الجزایر را داشته و قبلا با بونجاح کار کرده است.

بغداد بونجاح در راه لالیگا ؟ مشتری های فرانسوی و اسپانیایی برای شاگرد ژاوی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک