ما تهدید را به فرصت تبدیل کردیم


ما تهدید را به فرصت تبدیل کردیم

تهران- ایرنا- فرمانده یگان هوادریای نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اورهال اساسی تمامی وسایل پرنده را خودمان انجام می‌دهیم، گفت: ما تهدید تحریم را تبدیل به فرصت کردیم و توانستیم نیازهای خود را تامین کنیم.

امیر دریادار دوم «منصور روح الامینی» در گفت وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا، با اشاره به تعمیرات وسایل پرنده در کشورهای محل ساخت آنان، افزود: پس از وقوع انقلاب اسلامی ما مورد تحریم همه‌جانبه کشورهای سازنده وسایل پرنده قرار گرفتیم. وسایل پرنده در بازه زمانی مشخص یعنی از هفت روز تا 27 ماه نیازمند چک‌های تعمیراتی هستند و پس از 27 ماه باید حتما آن وسایل پرنده به کشور سازنده منتقل شده و مورد اورهال (بازآماد) اساسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اورهال اساسی تمامی وسایل پرنده را خودمان انجام می‌دهیم، خاطرنشان کرد: ما تهدید تحریم را تبدیل به فرصت کردیم و این اقدامات امروز توسط کسانی انجام می‌گیرد که انقلاب را درست درک نکرده و آن زمان متولد نشده بودند اما با خودباوری و با استفاده از تجربه پیشکسوتان قبل از خود توانسته‌اند تمام کارهای پیچیده تعمیراتی را انجام دهند.

فرمانده یگان هوا دریای نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: ما با کمک دانشگاه، صنعت و فرزندان خود توانستیم وسایل پرونده را کاملا سرپا نگه داریم.

امدادرسانی هوادریا

روح الامینی با بیان اینکه در حال حاضر در زمین و دریا امدادرسانی انجام می‌دهیم، به امدادرسانی یکان هوا دریای نیروی دریایی ارتش در کمک به سیل‌زدگان استان‌های گلستان و خوزستان اشاره کرد و افزود: بیمارانی که نیاز به انتقال به بندرعباس و مراکز استان‌ها را دارند توسط بالگردهای نیروی دریایی ارتش از مناطق مختلف و صعب العبور به بیمارستان‌های پیشرفته در بندرعباس و سایر مراکز استان‌ها منتقل می‌شوند.

فرمانده یکان هوا دریای نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه یکی از شرح وظایف ما امدادرسانی به یکان‌هایی است که در حالت استراحت در دریا هستند، اذعان کرد: برای امدادرسانی مالکیت و ملیت آن یکان‌ها مهم نیست، بلکه اگر یکان‌های ایرانی یا غیر ایرانی در محدوده تحت کنترل ما، دچار اضطرار شوند و یا برابر استانداردهای بین المللی درخواست کمک کنند، بالگردهای ما به یاری آنان می‌شتابند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان