آنچه باید درباره اولاپلکس بدانید


آنچه باید درباره اولاپلکس بدانید

در دنیای امروزه اکثر خانم ها رنگ و دکلره کردن مو را دوست دارند اما از طرفی دیگر نگران این هستند که به ریشه مو آسیب وارد می شود و برای سلامت مو مضر است که با آمدن محصولاتی مانند اولاپلکس می توان از آسیب ناشی از bleach محافظت و پیوند سلول های مو را مستحکم تر کرد در ادامه مطلب شما را با این محصول منحصر به فرد بیشتر آشنا خواهیم کرد. اولاپلکس...

در دنیای امروزه اکثر خانم ها رنگ و دکلره کردن مو را دوست دارند اما از طرفی دیگر نگران این هستند که به ریشه مو آسیب وارد می شود و برای سلامت مو مضر است که با آمدن محصولاتی مانند اولاپلکس می توان از آسیب ناشی از bleach محافظت و پیوند سلول های مو را مستحکم تر کرد در ادامه مطلب شما را با این محصول منحصر به فرد بیشتر آشنا خواهیم کرد.

آنچه باید درباره اولاپلکس بدانید

اولاپلکس چیست؟

اولاپلکس دارای فرمولی منحصر به فرد می باشد و با هیچ پلکس دیگری نمی توان مقایسه کرد این محصول در واقع پیوندهای دی سولفیدی مو را ترمیم می کند و تمام پیوندهای شکسته شده بر اثر براشینگ، اتوی مو، رنگ، دکلره و… ارتباط بر قرار می کند این محصول این امکان را به افراد می دهد که اگر دارای موهای فوق العاده آسیب دیده هستند با خیال راحت به هر رنگی می خواهند موهایشان را در بیاورند و حتی آسیب دیدگی قبلی موهایشان هم از بین می رود این محصول مو ها را بودن آسیب به روشن ترین پایه می رساند و محصول کشور امریکا و اختراع دکتر اریک بریسلی (دکترای مواد) و دکتر کریگ هوگر (دکترای شیمی) می باشد و فاقد سیلیکون ، سولفات ، آلدئید ، فتالات و DEA است . این محصول دارای سه نوع می باشد که نوع اول و دوم آن در رنگ یا مواد دکلره ریخته می شود و نوع سوم آن مخصوص استفاده در منزل می باشد. تنها اشکال زمانی پیش می آید که مقدار زیادی از آن به همراه روشن کننده استفاده کنید.

آنچه باید درباره اولاپلکس بدانید
آنچه باید درباره اولاپلکس بدانید

آنچه باید درباره اولاپلکس بدانید

موارد استفاده :

استفاده در رنگ مو : در ابتدا رنگ مورد نظر خود را با اکسیدن یا فعال کننده به مدت ۵ دقیقه مخلوط کنید سپس در ازای هر ١٠٠ میل رنگ مقدار ٣/٧۵ میلی لیتر (۱/۸ oz) از اولاپلکس شماره ۱ به مخلوط رنگ اضافه کنید دوباره خوب مخلوط کنید سپس مو رنگ آمیدی میگردد.

استفاده در پودر دکلره : برای دکلره کردن مو یا آمبره و بالیاژ کردن مو ابتدا مقدار ۳۰ گرم پودر دکلره را با اکسیدان یا فعال کننده ( اکسیدان های۶٪‏،٩٪‏،١٢٪‏ ) به خوبی مخلوط ( به مدت ۵ دقیقه ) کنید سپس محصول شماره ۱ را به مقدار ٧/۵ میلی لیتر (۱٫۴ oz) به مخلوط اضافه و به خوبی مخلوط کنید و در نهایت سایر مراحل روشن کننده مو را انجام دهید.

نکات مهم :

مقدار اولاپلکس (٧/۵ میلی لیتر) فقط در ۳۰ گرم پودر فعال می شود بنابراین اگر برای روشن شدن مو بیشتر از ۳۰ گرم نیاز داشتید باید مخلوط های حاصل را در ظروف جداگانه تهیه کنید مثلا اگر مویی به ۹۰ گرم پودر روشن کننده نیاز دارد باید در سه ظرف ۳۰ گرمی مخلوط کرد بعد از اینکه متوجه شدید مو روشن شده است آن را آبکشی کنید( از نرم کننده یا شامپو یا مواد تمیز کننده استفاده نشود) سپس با حوله ( بدون استفاده از سشوار ) مو ها را خشک کنید به گونه ای که ۱۵ تا ۲۰ درصد از رطوبت باقی بماند سپس موها را با محصول شماره ٢ آغشته کنید و به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه به خوبی ماساژ دهید و در مرحله آخر موها را با کلاه رنگ بپوشانید و بعد زمان ۱ الی ۲ ساعت سپس موها را آبکشی و کاملا خشک کنید. بعد در انتها درصورت نیاز به رنگساژ مدنظر می توانید رنگساژ کنید.

•برای استفاده از کرم های روشن کننده میزان ۴۵ گرم از کرم با ٧.۵ میلی لیتر از محصول شماره ١ لازم می باشد و تمام مراحل بالا در مورد کرم دکلره صادق می باشد برای نتیجه عالی در کار استفاده از مواد (بیرنگ کننده های مو و اکسیدان)اصل و اورجینال الزامی می باشد و دقت در مقدار لازم نه کمتر و نه بیشتر بودن خیلی مهم است. بهتر است از ترازو برای میزان دکلره خصوصا استفاده کنید تا مقدار۳۰ گرم و ۷/۵میل کاملا رعایت شود.

استفاده صرفا جهت اولاپلکس تراپی: این روش قوی ترین روش برای ترمیم مو های آسیب دیده قبلی که در اثر دکلره ، رنگ، اتو و براشینگ مو می باشد که تا بحال در جهان ارائه شده است بسته به اندازه موی سر شخص مقدار مورد استفاده در اولاپلکس متفاوت است ابتدا موهای آبکشی شده را باحوله خشک کنید به گونه ای که ۱۵ الی ۲۰ درصد رطوبت باقی بماند سپس مقدار ١۵ میلی لیتر (۱/۲ oz) از محصول شماره ١ با مقدار ٨۵ میلی لیتر آب مقطر (یا آب جوشانده سرد)در ظرف اسپری مانند به مدت پنج دقیقه مخلوط کنید سپس موها را اسپری کنید و به مدت ۱۰ دقیقه ماساژ دهید و بلافاصله محصول شماره ٢(به مقدار ٣٠ میلی لیتر) به موها بزنید و به مدت ٢٠ دقیقه رو به پایین ماساژ داده شود و بعد کلاه رنگ روی موها گذاشته شده و به مدت ١ الی٢ ساعت مکث کنید و با شامپو یا نرم کننده مورد علاقه تان موها را آبکشی یا شسته و خشک

با استفاده از اولاپلکس می توانید موهای سالم و درخشان داشته باشید بدون اینکه آسیبی به موها وارد شود.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس