هاب لوکس باسئوس!(+تصاویر)


مجله آنلاین موبنا – باتوجه به افزایش استفاده از گجت ها، هر میز کاری این روزها به یک هاب خوب و قابل اعتماد نیاز دارد. یکی از محصولاتی که می توان در این زمینه توصیه کرد هاب 6 در 1 خوش ساخت برند باسئوس است که در ابعاد 0.47 در 1.73 در 4.52 اینچ تولید شده و 135 گرم وزن دارد. کابل ثابت آن با اتصال تایپ-سی نیز حدود 15.2 سانتیمتر طول دارد. همانطور که...

مجله آنلاین موبنا – باتوجه به افزایش استفاده از گجت ها، هر میز کاری این روزها به یک هاب خوب و قابل اعتماد نیاز دارد. یکی از محصولاتی که می توان در این زمینه توصیه کرد هاب 6 در 1 خوش ساخت برند باسئوس است که در ابعاد 0.47 در 1.73 در 4.52 اینچ تولید شده و 135 گرم وزن دارد. کابل ثابت آن با اتصال تایپ-سی نیز حدود 15.2 سانتیمتر طول دارد.

هاب لوکس باسئوس!(+تصاویر)

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این محصول از منظر طراحی کاملا بی نقص بوده و ایرادی بدان وارد نیست اما در رابطه با امکاناتی که ارائه می دهد باید به پورت اچ دی ام آی 4 کی، دو پورت یو اس بی 3 و یک خروجی صدای 3.5 میلیمتری اشاره کرد. به آنچه اشاره شد یک ویژگی مهم دیگر را نیز اضافه کنید و آن یک خروجی برق یو اس بی تایپ –سی 60 واتی است که براحتی با آن می توان گجت های مختلف را شارژ کرد.

هاب لوکس باسئوس!(+تصاویر)

اگر از ساعت هوشمند اپل استفاده می کنید بازهم می توانید از امکانات این هاب برخوردار شوید و آن شارژر ویژه اپل واچ است که با 2 وات خروجی برای تمامی مدل های تولید شده این محصول اپل مناسب است.

این محصول در صفحه آمازون 49.99 دلار قیمت دارد.

هاب لوکس باسئوس!(+تصاویر)

هاب لوکس باسئوس!(+تصاویر)

هاب لوکس باسئوس!(+تصاویر)

هاب لوکس باسئوس!(+تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گجت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان