اثر دومینویی دیبالا، ایکاردی و لوکاکو


اثر دومینویی دیبالا، ایکاردی و لوکاکو

لوکاکو تمایل زیادی برای ترک یونایتد و حضور در سری آ دارد.

لوکاکو تمایل زیادی برای ترک یونایتد و حضور در سری آ دارد.

به گزارش وبسایت نود، انتقال لوکاکو به سری آ وارد فاز تازه ای شده است.

لوکاکو، ایکاردی و حتی دیبالا سه مهاجمی هستند که هر یک در تیم های فعلی‌شان وضعیت مناسبی ندارند و باشگاه‌هایشان به دنبال فروش آنها هستند. انتقال هر یک از این سه بازیکن می تواند همچون اثر دومینویی روی سرنوشت بازیکن دیگر اثرگذار باشد.

اثر دومینویی دیبالا، ایکاردی و لوکاکو

تازه ترین اخبار از ایتالیا حکایت از آن دارد که یوونتوس در فکر معاوضه لوکاکو و دیبالا است، یونایتد نیز بی میل به جذب دیبالا نیست. اما مشخص نیست این موضوع تا چه اندازه ممکن و واقعی باشد. واقعی از این جهت که شاید واسطه ها برای نهایی کردن انتقال لوکاکو، در حال فشار روی اینتر برای بالا بردن رقم پیشنهادی برای خرید بازیکن از یونایتد باشند. و ممکن از این جهت که معاوضه بازیکن فرآیند پیچیده ای دارد و هنوز معلوم نیست دیبالا مایل به حضور در یونایتد باشد یا خیر.

لوکاکو از مدت ها قبل از تمایلش برای حضور در سری آ صحبت کرده بود. او بعد از آنکه متوجه شد در ترکیب تیم سولسشائر جایگاه ثابتی ندارد، به فکر جدایی افتاد. او پیش‌تر، قبل از آنکه جایگاهش را در ترکیب تیم اصلی از دست رفته ببیند، از علاقه اش برای حضور در سری آ صحبت کرده بود و به تمجید تیمی چون یوونتوس پرداخته بود.

اثر دومینویی دیبالا، ایکاردی و لوکاکو

اما حضور کونته در اینتر، شرایط را تغییر داد. سرمربی سابق چلسی که در این باشگاه لندنی نیز به شدت در پی خرید لوکاکو بود، مهاجم بلژیکی را هدف اول خود در تابستان 2019 قرار داد. او با اعلام این که نیازی به مهاجم پر حاشیه اینتر (ایکاردی) ندارد، تلاشش را برای خرید لوکاکو آغاز کرد.

اینتر و لوکاکو بر سر جزییات شخصی به توافق رسیدند اما مانعی بزرگی بر سر این انتقال وجود داشت و دارد؛ رقم انتقال. درست همانند سیاست اینتر در تابستان 2017 که روی قیمت درخواستی خود برای فروش پریشیچ پافشاری کرد، یونایتد نیز برای فروش لوکاکو رقم مشخصی تعیین کرد. نه پیشنهاد انتقال قرضی آنها را راضی کرد و نه پیشنهاد 54 میلیون پوندی اینتر که هفته گذشته رد شد.

اثر دومینویی دیبالا، ایکاردی و لوکاکو

یونایتد در تابستان 2017 برای خرید لوکاکو نزدیک به 75 میلیون پوند پرداخت کرد که با افزونه های قرارداد و رقم انتقال رونی به اورتون، قیمت ترانسفر این بازیکن را به 90 میلیون پوند می رساند. شیاطین سرخ حالا برای فروش مهاجم بلژیکی و البته مازاد نیاز خود، تقریباً همان رقم خرید وی را می خواهند: 75 میلیون پوند.

اما اینتر توان مالی لازم را برای پرداخت این رقم ندارد، آنها به دنبال فروش ایکاردی و ناینگولان هستند تا هزینه های خود را تامین کنند، با این وجود در این امر هم ناموفق بوده اند. اینجاست که بحث یوونتوس هم به میان کشیده شود.

اثر دومینویی دیبالا، ایکاردی و لوکاکو

ساری در یوونتوس به فکر تقویت خط حمله تیم خود است. هیگواین به تورین بازگشته ولی تجربه یک نیم فصل کار با مهاجم آرژانتینی در استفموردبریج، نشان می دهد ساری هم اعتماد گذشته را به هیگواین ندارد و احتمالاً او تا پیش از بسته شدن پنجره ترانسفر تابستانی، یوونتوس را ترک خواهد کرد. بنابراین یوونتوس نیز به فکر جذب مهاجم است. صحبت‌هایی در مورد ایکاردی و حالا لوکاکو شده است.

اثر دومینویی دیبالا، ایکاردی و لوکاکو

ایکاردی می تواند گزینه مناسبی برای خط حمله یوونتوس باشد. در عین حال انتقال او به یوونتوس، می تواند معمای این کلاف پیچیده را حل کند. اگر یوونتوس ایکاردی را به تیم خود اضافه کند، آن وقت اینتر هم با مبلغی که از فروش وی به دست می آورد، می‌تواند رقم پیشنهادی خود را برای خرید لوکاکو افزایش دهد و کونته به خواسته اش برسد. اما این اتفاقات باید طی دو هفته آینده آتی رقم بخورد چرا که تا پایان مهلت نقل و انتقال برای خرید بازیکن در انگلیس، زمان زیادی باقی نمانده است و یونایتد نیز برای فروش لوکاکو اولتیماتومی تعیین کرده است چرا که در صورت جدایی مهاجم بلژیکی، آنها به دنبال جانشینی برای وی هستند.

اثر دومینویی دیبالا، ایکاردی و لوکاکو

اما حالا صحبت از دیبالا شده است، به نظر می رسد ستاره آرژانتینی آینده ای در تورین ندارد و طی روزهای گذشته نیز بحث انتقال او به تاتنهام مطرح شده بود. وارد شدن او به ماجرای انتقال لوکاکو به سری آ، می‌تواند برای یونایتد و یوونتوس مفید باشد، اما اینتر عملاً دست خالی می ماند. در این معاوضه، لوکاکو به خواسته اش برای حضور در سری آ می رسد، هر چند او در رؤیای کار با کونته بود، اما انتقال به یوونتوس نیز جذابیت های خاص خود را دارد. یونایتد نیز با جذب دیبالا و فروش لوکاکو، به یک بازیکن خلاق می‌رسد که توانایی بازی در پست سمت راست فاز هجومی را خواهد داشت و می تواند مشکلات این تیم را در آن بخش حل نماید.

اما هر چقدر این انتقال به نفع یوونتوس و یونایتد باشد. به ضرر اینتر است. ایکاردی مشتری مشخصی ندارد و فعلاً تنها گمانه زنی در مورد علاقه یوونتوس به این مهاجم است. اگر یوونتوس به سراغ لوکاکو برود، آنوقت مشخص نیست ایکاردی که در برنامه های کونته هم جایی ندارد، فصل بعد چه خواهد کرد. از دست دادن لوکاکو نیز برنامه های کونته را برای شروع پروژه جدیدش در شهر میلان، با مانعی بزرگ روبرو خواهد ساخت.

اثر دومینویی دیبالا، ایکاردی و لوکاکو

هنوز مشخص نیست سرنوشت این سه نفر چه خواهد شد، اما به نظر می رسد طی دو هفتۀ آتی روزهای سرنوشت‌سازی در انتظار این سه بازیکن است.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری