قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت مساجد استان تهران تشکیل می‌شود


قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت مساجد استان تهران تشکیل می‌شود

آیت‌الله آیت‌میردامادی گفت: در نشست ائمه جماعات مساجد تهران بر نقش مساجد در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی و تحقق اهداف مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید و مقرر شد قرارگاه اجرایی این بیانیه تشکیل شود.

آیت‌الله «سیدباقر آیت میردامادی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌ های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه نشست ائمه جماعاتی که تازه کار خود را در مساجد تهران آغاز کردند، موجب تبیین اولویت های این کار برای این گروه از روحانیون شد، اظهار کرد: مهم ترین موضوعات مطرح در این نشست راهبردی و کاربردی، تاکید بر نقش مساجد در راستای گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و نقش مسجدی ها در تحقق اهداق مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بود.

امام جماعت مسجد و حسینیه همدانی ‌ها افزود: حجت الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری زاده؛ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در این نشست ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی و تاثیر اجرای فراگیر آن در تحقق اقتصاد مقاومتی را تبیین و تاکید کرد هر زمان مساجد در اجرای طرحی پیشگام شدند، کشور در آن زمینه موفق بود. وی همچنین به تحلیل نقش کارگزاران مساجد در اجرای محورهای بیانیه مهم گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و در این باره راهکارهایی را نیز مطرح کرد.

تولیت مسجد جامع امام رضا(ع) افزود: برخی از ائمه جماعات مساجد حاضر در این نشست نیز به بیان دیدگاه های خود درباره نقش آفرینی مساجد در زمینه تحقق حداکثری اقتصاد مقاومتی و محورهای دینی، عبادی و فرهنگی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداختند.

این نماینده مراجع تقلید اضافه کرد: در پایان نشست ائمه جماعات مساجد تهران مقرر شد قرارگاه اجرایی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت مساجد استان تهران تشکیل شود تا بر اساس آن فعالیت های این خانه خدا در راستای همراه کردن مردم با مطالبات مقام معظم رهبری منسجم تر از گذشته انجام شود.

قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت مساجد استان تهران تشکیل می‌شود 397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول