دشمن در پی زمین‌گیر کردن بنگاه‌های اقتصادی است


دشمن در پی زمین‌گیر کردن بنگاه‌های اقتصادی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: نباید تولید تحت هر عنوانی دچار خدشه شود بلکه همه عوامل و ارکان باید برای تولید، حل مشکلات اقتصادی کشور و مسائل کارگری در کنار هم باشند.

به گزارش ایسنا، بهروز اکرمی در مراسم شهدای سنگر تولید، یادواره ۵۴ شهید شرکت آلومینیوم ایران در اراک با بیان اینکه شهدا بالاترین سرمایه (جان) خود را نثار انقلاب اسلامی کردند تا امروز در نهایت آرامش و امنیت زندگی کنیم، افزود: تمام دستاوردهای امروز کشور مدیون شهداست چراکه شهدا رفتند تا جمهوری اسلامی بماند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا نیازی به برگزاری چنین یادواره‌هایی ندارند، چراکه رستگار شدند، اما ما و شما به این شهدا نیازمند هستیم، گفت: با برگزاری این یادواره‌ها می‌خواهیم به خودمان یادآوری کنیم که اگر امروز در چنین جایگاه‌هایی هستیم حاصل چه جانفشانی هایی است.

اکرمی تصریح کرد: شهدا و خانواده شهدا به ما نیاز مادی ندارند، اما برای شفاعت به عملکرد ما نگاه می‌کنند و باید در این جایگاه و سمت که از قِبَل خون شهدا به ما مسئولان رسیده است به نحوی عمل شود که شهدا ما را شفاعت کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار فرماندهان جنگ، رزمندگان و بسیجیان بود که سرافرازی جمهوری اسلامی را رقم زد، افزود: تمام دنیا مقابل یک ملت ایستادند. هشت سال جنگیدیم، اما کوچک‌ترین امتیازی به دشمن داده نشد و امروز نیز برای پیروزی در جنگ اقتصادی باید همه این فرهنگ ایثار را داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: اشتباه نکنیم، این انقلاب و کشور به سادگی تا این نقطه حفظ نشده است، فداکاری‌های بسیاری انجام شده است تا خاری به پای جمهوری اسلامی نرود و قطعاً این تفکر پیروزی را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: سال ۶۵ اراک و شرکت‌های صنعتی مانند ایرالکو جبهه جنگ نبود، اما به دلیل اینکه این استان، جنگ را پشتیبانی می‌کرد صدام به بنگاه‌های اقتصادی ما حمله نظامی کرد و امروز دشمن به بنگاه‌های اقتصادی ما چشم دوخته و به دنبال زمین‌گیر کردن این صنایع بزرگ ماست و باید مراقب دشمن بود.

اکرمی تصریح کرد: امروز تولید در کشور خاری در چشم دشمنان این سرزمین است و نباید تحت هر عنوانی دچار خدشه شود بلکه باید همه عوامل و ارکان برای تولید، حل مشکلات اقتصادی کشور و مسائل کارگری در کنار هم باشند. نباید در این جنگ اقتصادی کم آورد چراکه جنگ اقتصادی با جنگ نظامی تفاوتی ندارد، نباید اجازه داد خواب دشمن که جنگ اقتصادی و ضربه به کشور است، تعبیر شود. هر کارگری در این جنگ رزمنده سلاح به دستی است که با اسلحه خود (تولید) برای اقتصاد کشور تلاش می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید