فراخوان مسابقه طراحی پوستر به مناسبت روز جهانی غذا برای کودکان و نوجوانان


فراخوان مسابقه طراحی پوستر به مناسبت روز جهانی غذا برای کودکان و نوجوانان

نویسنده: گروه خبر کتابکفراخوان مسابقه طراحی پوستر به مناسبت روز جهانی غذا برای کودکان و نوجوانان منتشر شد. سازمان جهانی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد فراخوانی را منتشر کرده و از همه کودکان و نوجوان 5 تا 19 سال دعوت کرده است که پوسترهای خود را با موضوع «چه کارهایی می‌توان انجام داد تا همه به غذای سالم دسترسی داشته باشند؟» و «چگونه هر یک از ما...

فراخوان مسابقه طراحی پوستر به مناسبت روز جهانی غذا برای کودکان و نوجوانان منتشر شد.

سازمان جهانی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد فراخوانی را منتشر کرده و از همه کودکان و نوجوان ۵ تا ۱۹ سال دعوت کرده است که پوسترهای خود را با موضوع «چه کارهایی می‌توان انجام داد تا همه به غذای سالم دسترسی داشته باشند؟» و «چگونه هر یک از ما می‌توانیم رژیم غذایی خود را بهبود بدهیم؟» طراحی کنند. این سازمان اطلاعاتی را درباره اهمیت رژیم غذایی سالم و راهکارهایی برای داشتن رژیم غذایی بهتر برای همه را در کتابی با نام «فعالیت‌های روز جهانی غذا» بر روی سایت خود در اختیار علاقمندان قرار داده تا در طراحی پوستر از این اطلاعات الهام بگیرند.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید پوسترهای خود را تا تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ پیوست فرم ثبت نام بفرستند. این مسابقه در چهار گروه سنی ۵ تا ۸ سال، ۹ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۹ سال برگزار می‌شود. در این مسابقه به پانزده نفر راه یافته به مرحله نهایی در هر گروه سنی گواهینامه‌ای اهدا خواهد شد.از بین این پانزده نفر در هر گروه سنی، سه نفر برنده نهایی خواهند بود که در روز جهانی غذا اعلام خواهند شد و هدیه‌ای غافل‌گیرکننده به همراه یک گواهینامه دریافت خواهند کرد.

شرایط شرکت در مسابقه طراحی پوستر به مناسبت روز جهانی غذا برای کودکان و نوجوانان:

اندازه پوستر می‌تواند A۴ یا بزرگتر باشد. فقط تصاویر دیجیتالی با فرمت JPEG پذیرفته می‌شود. شرکت کنندگان در طراحی پوسترشان می‌توانند از هر رسانه‌ای به جز عکس استفاده کنند. شرکت کنندگان می‌توانند از متن هم استفاده کنند.اما متن پوسترها نباید بیش از ۲۵ کلمه یا ۱۰۰ کاراکتر باشد پوسترهایی که به مسابقه فرستاده می‌شود باید اوریجینال باشند و نباید تصویر شرکت‌کننده یا سایر اطلاعات شخصی در آن استفاده شده باشد.

کتاب فعالیت‌های روز جهانی غذا را از بخش پیوست دریافت کنید

فرم ثبت نام مسابقه طراحی پوستر روز جهانی غذا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن