اجرای متفاوت کنسرت رضا بهرام توسط گروه جهادی در سیستان و بلوچستان +فیلم


اجرای متفاوت کنسرت رضا بهرام توسط گروه جهادی در سیستان و بلوچستان +فیلم

ویدئویی از اجرای متفاوت کنسرت رضا بهرام و نشاط و شادی گروه جهادی اصفهان پس از 30 روز کار جهادی در سیستان و بلوچستان را مشاهده می‌کنید.

اجرای متفاوت کنسرت رضا بهرام توسط گروه جهادی در سیستان و بلوچستان +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدئویی از شور و نشاط دوست داشتنی گروه جهادی اصفهان پس از ۳۰ روز کار سخت و سازنده در مناطق محروم سیستان و بلوچستان، در فضای مجازی منتشر شده است که گوشه‌ای از انرژی و نشاط این جهادگران مخلص را به تصویر کشیده است.

در این ویدئو، جوانان جهادگر کنسرت خواننده مشهور رضا بهرام را به سبک و سیاق خود اجرا می‌کنند، کنسرتی که ادوات موسیقی آن بیل‌وکلنگ و وسایل بنایی است.

در ادامه می‌توانید ویدئوی مربوطه را مشاهده کنید.

مهم‌ترین هدف برگزاری اردو‌های جهادی، سازندگی و آغاز این سازندگی، ساختن خود است. به عبارتی اولین هدف اردوی جهادی خودسازی است؛ همان‌ طور که برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است. این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می‌ماند.

در طی این سفر، تذکر و همیاری به یکدیگر در پیمودن پلکان رشد و کمک به سایرین برای ساختن فضای فرهنگی و مذهبی محیط نیز حاصل می‌آید. در کنار این مزایا، رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه است. یکی دیگر از اهداف اردوهای جهادی نیز سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در منطقه است. در اردوی جهادی، دانشجویان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و … آشنا می‌شوند و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد، می‌کوشند که خود را بسازند و رضوان الهی را کسب کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا