اعزام یک کاروان زیارتی از اهل‌سنت و تشیع تایباد به مشهد


اعزام یک کاروان زیارتی از اهل‌سنت و تشیع تایباد به مشهد

گروه شهرستان‌ها ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد گفت: روز گذشته سوم مردادماه، همزمان با 23 ذی‌القعده و روز زیارتی امام رضا(ع) یک کاروان متشکل از 300 نفر از برادران و خواهران اهل‌سنت و تشیع شهرستان تایباد عازم مشهد شدند.

اعزام یک کاروان زیارتی از اهل‌سنت و تشیع تایباد به مشهدسرهنگ پاسدار داوود اللهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد در گفت‌وگو با ایکنا خراسان رضوی، اظهار کرد: 300 زائر اولی از میان اقشار محروم و کم‌برخوردار شهرستان تایباد در قالب هفت دستگاه اتوبوس با همکاری بسیج و خیران پس از قرائت دعای ندبه و غبارروبی مزار شهدای گمنام شهر کاریز برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رئوف به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه طرح اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس در تایباد از سال 94 در حال انجام است، افزود: مفهوم زائر اولی به آن‌ دسته از اقشار محروم جامعه گفته می‌شود، که بیش از ۴۰ سال سن دارند و به دلیل عدم بضاعت مالی هنوز توفیق زیارت امام رضا (ع) نصیبشان نشده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد تصریح کرد: محل اسکان و پذیرایی از زائران برای این سفر یک روزه توسط آستان قدس رضوی و هزینه ایاب و ذهاب از محل کمک خیران شهرستان تایباد تامین شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی