هفته ششم کورس سوارکاری بندرترکمن برگزار شد


هفته ششم کورس سوارکاری بندرترکمن برگزار شد

در پایان رقابت های امروز ۹۳۸ میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان، مربیان و چابکسوران اسب‌های اول تا چهارم کورس‌های ۶ گانه تعلق گرفت.

در دور نخست اسب‌های نژاد ترکمن (کلاس ۶) (۳+ ساله) وارد دپار شدند که رامین قهرمانی با اسب پویان مختومقلی قهرمان شد و عبدالحلیم قبادی با اسب آلما ماربل و نیما اونق با اسب ایلیار ۲ به ترتیب دوم و سوم شدند.

دومین دور این مسابقات بین اسب‌های نژاد دوخون (هندیکاپ کلاس ۵) (۳+ ساله) برگزار شد که آق اویلی بشگرد با اسب طلا موفق به کسب مقام اول شد و مهرداد خوجملی با اسب آی نور مهرانی و رامین قهرمانی با اسب آی تیک به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

رقابت در دور سوم میان اسب‌های نژاد دوخون (Maiden) (۲ ساله) شکل گرفت که بنیامین جرجانی با اسب می هان زودتر از خط پایان عبور کرد و مقام های دوم و سومی را به ترتیب پیمان قل لرعطا با اسب رویال سروین و رامین قهرمانی با اسب رویال سیتی کسب کردند.

در دور چهارم اسب‌های نژاد دوخون (هندیکاپ کلاس ۴) (۳+ ساله) وارد دپار شدند که رامین قهرمانی با اسب شیدر موفق به کسب مقام اول شد و قربان محمد اودک با اسب سردار بندر و آق اویلی بشگرد با اسب آریس گلد به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

رقابت در دور پنجم بین اسب‌های نژاد تروبرد (هندیکاپ کلاس ۴) (۳+ ساله) شکل گرفت که محمد خوجملی با اسب راکت من اولین نفر از خط پایان عبور کرد، امیر مختومی با اسب بیوتی آرچ دوم شد و آق اویلی بشگرد با اسب گلد بنتلی مقام سوم را کسب کرد.

در دور ششم اسب‌های نژاد دوخون (بنچ مارک ۱۱۵) (۳+ ساله) با یکدیگر کورس گذاشتند که رامین قهرمانی با اسب اسپیدگل مقام اول این دور را کسب کرد، امیر مختومی با اسب سیتی دنسر و محمدامین توماج با اسب آکام عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

مسابقات اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس