ادعای عجیب بازیکن سابق وردربرمن؛ رد کردن لیورپول برای پیوستن به فنرباغچه!


ادعای عجیب بازیکن سابق وردربرمن؛ رد کردن لیورپول برای پیوستن به فنرباغچه!

مکس کروزه در تابستان 2019 به فنرباغچه ترکیه پیوست.

مکس کروزه در تابستان 2019 به فنرباغچه ترکیه پیوست.

به گزارش وبسایت نود، مکس کروزه مهاجم 31 ساله آلمانی که سابقه بازی برای سن‌پائولی، فرایبورگ، گلادباخ و وولفسبورگ را در کارنامه دارد، در روزهای پایانی ماه ژوئن بعد از 3 سال از وردربرمن جدا شد و با قراردادی 3 ساله به فنرباغچه ترکیه پیوست.

کروزه که در کارنامه او 14 بازی ملی و 4 گل نیز به چشم می‌خورد، در تابستان 2019 به پایان قرارداد خود با برمن رسید و به عنوان بازیکن آزاد، پیشنهادات زیادی را دریافت کرد، پیشنهاداتی که اکنون خود کروزه ادعا کرده یکی از آن ها از طرف یورگن کلوپ، سرمربی تیم قهرمان اروپا بوده است.

کروزه در گفت و گویی با BeIn Sports ترکیه در این خصوص گفت: "در این دوران پیشنهادات زیادی دریافت کردم که یکی از آن ها از طرف لیورپول بود. اما تصمیم گرفتم که به فنرباغچه بپیوندم چون اعتقاد دارم در ترکیه بسیار خوشحال خواهم بود. با بازیکنان زیادی در این خصوص صحبت کردم و از تصمیم خود خوشحالم."

کروزه به حضور در آنفیلد لینک شده بود اما لیورپول اکو که از رسانه های نزدیک به این باشگاه است، در همان زمان خبر داد که یورگن کلوپ تصمیمی برای اضافه کردن کروزه به جمع بازیکنان تهاجمی تیمش ندارد. تصمیم کلوپ بر حفظ دیووک اوریگی و موافقت با حضور رایان بروستر در ترکیب تیم نخست، نشان از این داشت که او از همان ابتدا تمایلی به افزوده شدن چهره ای جدید به خط حمله تیمش ندارد.

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید