محل های کم برخوردار بوشهر در اولویت اجرای پروژه هستند


محل های کم برخوردار بوشهر در اولویت اجرای پروژه هستند

بوشهر-ایرنا- با جذب منابع برای اجرای پروژه‌های عمرانی، محله های کم برخوردار بوشهر در اولویت اجرای پروژه قرار دارند.

شهردار بوشهر روز جمعه در نشست با شورایاران محله های جنوبی بوشهر گفت: در همین راستا مناقصه احداث چند فرهنگ سرا در محله های جنوبی شهر بوشهر برگزار شده است.

سید نورالدین امیری افزود: تقاطع غیرهم‌سطح شهید مطهری، پارک لیان، گذر سرتل به نیروگاه و احداث فرهنگسرای محلهها به عنوان پروژه‌های شاخص عمرانی بوشهر در سال جاری هستند.

وی اضافه کرد: شورایاران به عنوان بازوهای پرتوان شورای اسلامی شهر و شهرداری نقش بسیار مهمی در توسعه شهر دارند.

امیری اضافه کرد: شورایاران با اشراف بر مشکلات و معضلات محله های خود همواره در راستای نیل به اهداف و رفع موانع پیرامونی نقش خوبی ایفا کرده‌اند.

شهردار بوشهر با اشاره به ابلاغ و اجرای طرح تفصیلی جدید محله‌های جنوبی بوشهر اظهار کرد: با تحقق این مهم ساکنان این محدوده میتوانند با مراجعه به شهرداری نسبت به پیگیری و انجام امور مربوط به ملک خود اقدام مقتضی را به عمل آورند.

در این نشست عملیاتی شدن پروژه گذر سرتل به نیروگاه اتمی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، آسفالت کوچه‌ها، نامگذاری کوچه‌ها، ساماندهی و دفع آب‌های سطحی، کمبود مخزن های زباله، جمعآوری سگ‌های بلاصاحب، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و ایجاد سرعت‌کاه، تکمیل پارک باغ بهزاد، ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاه‌ها به‌خصوص در مورد حفاری و ترمیم آسفالت از مهم ترین مطالبه های شورایاران محله های جنوبی از شهردار بود.

7212/6047/6045

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید