تکذیب تخلف در انتخابات شورایاری‌ها


تکذیب تخلف در انتخابات شورایاری‌ها

تهران- ایرنا- رئیس هیات نظارت پنجمین دوره انتخابات شورایاری محلات شهر تهران با بیان اینکه برخی اخبار در خصوص وقوع تخلفات در این انتخابات را قویا رد می‌کنیم تاکید کرد: اساسا یکی از ویژگی های انتخابات الکترونیکی، به حداقل رساندن تخلفات است.

سید آرش حسینی‌میلانی عصر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تخلف سازماندهی شده در برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نداشته‌ایم.

وی بیان کرد: اگر مسائلی در این زمینه وجود داشته، خارج از حوزه مستقیم رای‌گیری آن هم در حد بسیار جزئی بوده که تاثیری در سلامت انتخابات نداشته است.

میلانی با اشاره به وجود افزون بر هفت هزار صندوق اخذ رای اظهارداشت: به هیچ عنوان تخلف سازماندهی شده‌ای وجود ندارد و هیات نظارت به طور مداوم در حال نظارت بر فرآیند برگزاری انتخابات است.

به گفته وی، برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک محاسن زیادی دارد که یکی از آنها جلوگیری از برخی تخلفات است.

میلانی تجربه برگزاری این دوره از انتخابات شورایاری ها به شکل الکترونیکی را بسیار مفید ارزیابی و بیان کرد: شرکت کنندگان در انتخابات نیز از این فرآیند رضایت داشتند.

براساس آخرین خبرها تا ساعت ۱۶ امروز حدود ۴۰۰ هزار نفر در این دوره از انتخابات شورایاری ها شرکت کرده اند؛ این انتخابات تا ساعت ۲۰ تمدید شده است.

تهرام/۹۳۵۳/ ۱۰۰۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!