تدابیری در رفع مشکلات سیلزدگان پلدختر اندیشیده شود


تدابیری در رفع مشکلات سیلزدگان پلدختر اندیشیده شود

خرم آباد – ایرنا - امام جمعه پلدختر گفت: عده ای از سیلزدگان پلدختر در شهر و روستا هنوز با مشکلات اولیه دست و پنجه نرم می کنند که لازم است در این رابطه تدابیری اندیشیده شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: فرماندار برای رفع مشکلات مردم سیلزده این شهرستان تشکیل جلسه دهد و تدابیری بیاندیشد.

وی افزود: مردم سیلزده پلدختر در مراجعات مکرر به نهاد امامت جمعه این شهر، مشکلات ناشی از سیل را مطرح می کنند و هنوز با گذشت حدود چهار ماه در بلا تکلیفی هستند.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: لازم است مسئولان مربوطه در اسرع وقت باحضور مدیرکل بنیاد مسکن استان معین (اصفهان) تشکیل جلسه دهند و مشکلات مسکن و زیرساختها را در مناطق مختلف سیلزده در شهر و روستا بررسی کنند و در جهت رفع آن اقدام عملی انجام دهند.

وی اضافه کرد: رفع مشکلات ناشی از سیل مطالبه مردم رنجیده و سیلزده این شهرستان است که انتظار می رود به هر نحو ممکن حل شود.

حجت الاسلام موسوی از زحمات بنیاد مسکن اصفهان در شهر سیلزده پلدختر تقدیر کرد و یاداور شد: کارکنان این بنیاد طی این چهار ماه به اندازه ۴۰ سال زحمت کشیده اند که قابل ستایش است اما انتظار می رود با تشکیل جلسه شاهد اقدام عملی در به کارگیری مصوبات در رفع مشکلات سیلزدگان پلدختر در روستا و شهر باشیم.

امام جمعه پلدختر به فرا رسیدن پنج مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی به امامت آیت الله طالقانی و به دستور امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: نماز جمعه یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی و در طول این ۴۰ سال به عنوان عامل وحدت و جایگاه ترویج روحیه عدالت خواهی است.

۷۲۷۲/۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس