مسئولان برای خدمت رسانی به مردم متحد و همدل باشند


مسئولان برای خدمت رسانی به مردم متحد و همدل باشند

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: مسئولان گرچه سلیقه های مختلف دارند اما برای خدمت رسانی به مردم باید همدل و متحد شوند.

علیرضا رزم حسینی روز جمعه در مراسم آغاز بهسازی باند اول و احداث باند دوم بزرگراه رضویه شهرستان مشهد افزود: با تلاش و آمادگی همه مسئولان شهری و استانی دارای سلایق مختلف، اتفاقات خوبی در حال شکل گیری است.
وی اظهار داشت: شهر مشهد تنها متعلق به مشهدی ها نیست بلکه متعلق به همه ایرانیان، شیعیان عالم و مسلمان جهان است و هر کاری صورت گیرد برای همه این جمعیت بزرگ انجام می شود.
وی گفت: همگرایی موجود در شهرستان مشهد با تواضع و فروتنی، اعتدال و میانه روی باید تقویت شود.
استاندار خراسان رضوی افزود: روند احداث جاده رضویه ظرفیت های خوبی را برای روستاها، بخش ها و محدوده های اطراف در زمینه کسب و کار و ایجاد اشتغال فراهم می کند.
نماینده مردم فریمان، سرخس، رضویه و احمدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: ثمرات احداث این پروژه برای مردم سرخس، صالح آباد، رضویه و مشهد خواهد بود و ۳۵۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.
سید احسان قاضی زاده هاشمی افزود: عمده کامیون های حامل شن و ماسه مشهد از این مسیر تردد می کنند و زباله مشهد نیز از این مسیر خارج می شود و تردد ناوگان باری سنگین از این مسیر سبب ایجاد تصادفات بسیار می شود بطوریکه پیش از این در جاده مشهد - سرخس و میامی سالیانه ۱۹ نفر بر اثر تصادف کشته می شدند.
بزرگراه رضویه به طول ۱۰ کیلومتر و عرض ۳۹ متر است که حجم آسفالت آن ۶۷ هزار تن پیش بینی شده است.
زمان اجرای بهسازی باند اول و احداث باند دوم بزرگراه رضویه ۱۲ ماه در نظر گرفته شده و برآورد اولیه اعتبار این پروژه نیز ۳۴۰ هزار میلیارد ریال است.
۷۵۰۵/۶۰۵۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج