هازارد و فلیکس در راس خریدهای گران‌قیمت دو تیم مادریدی


هازارد و فلیکس در راس خریدهای گران‌قیمت دو تیم مادریدی

رئال مادرید و اتلتیکومادرید برای خرید بازیکن بلژیکی و مهاجم پرتغالی بیش از 225 میلیون یورو هزینه کردند.

هازارد و فلیکس در راس خریدهای گران‌قیمت دو تیم مادریدی
به گزارش فانوس، نیوجرسی نخستین میزبان برای رویارویی پروژه‌های جدید رئال مادرید و اتلتیکومادرید خواهد بود. دو باشگاه مادریدی که بامداد شنبه در یک بازی دوستانه در آمریکا به مصاف هم می‌روند در نقل و انتقالات تابستانی خریدهای گران‌قیمتی را به ثبت رساندند و در برخی از آن‌ها رکوردهای باشگاه نیز جا به جا شد. ادن هازارد و ژائو فلیکس در راس این فهرست قرار دارند. دو تیم برای امضای قراردادهای جدیدشان در مجموع ۵۵۰ میلیون یورو هزینه شده است.

رئال مادرید پس از سه فصل حضور کم رنگ در نقل و انتقالات تابستان امسال تیم خود را تقویت کرد تا نتایج ضعیف فصل گذشته را فراموش کند. قراردادهای کهکشانی بازگشتند و مراسم‌های معارفه باشکوهی برگزار شدند. هازارد با قراردادی ۱۰۰ میلیون یورو به مادرید پیوست و ۵۰ هزار نفر در سانتیاگو برنابئو حاضر شدند تا شاهد معارفه این بازیکن باشند. این اتفاق پس از حضور کریستیانو رونالدو و کاکا دیده نشده بود. در کنار هازارد، یوویچ (۶۰میلیون یورو)، میلیتائو (۵۰ میلیون یورو)، مندی (۴۸ میلیون یورو) و رودریگو (۴۰ میلیون یورو) نیز با سفیدپوشان قرارداد امضا کردند. فاکتور نهایی پنج بازیکنان تا ۲۹۸ میلیون یورو پیش رفت. باید به این فهرست نام کوبو را نیز اضافه کرد که قرار است در تیم دوم مادرید یعنی کاستیا بازی کند. سفیدپوشان از فروش بازیکن ۱۱۵ میلیون یورو به دست آوردند.

از طرفی اتلتیکو مادرید تابستان پر رفت و آمدی داشت و علاوه بر جدایی بازیکنان تعداد زیادی قرارداد نیز به امضا رسید. حضور هشت بازیکن نزدیک به ۲۵۰ میلیون یورو برای روخی بلانکو هزینه برداشت. در مقابل تیم مادریدی از فروش بازیکن ۳۰۰ میلیون یورو به دست آورد. ژائو فلیکس با قراردادی ۱۲۷.۲ میلیون یورویی به گران‌ترین انتقال تاریخ باشگاه تبدیل شد. بازیکن ۱۹ ساله پرتغالی می خواهد کاری کند نبود آنتوان گریزمان (به بارسلونا پیوست) فراموش شود و خود را به یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان جهان تبدیل کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت