امام جمعه‌میامی: تمامیت ارضی و امنیت داخلی خط قرمز ماست


امام جمعه‌میامی: تمامیت ارضی و امنیت داخلی خط قرمز ماست

شاهرود-ایرنا- امام جمعه میامی گفت : مردم ایران در حفظ منافع ملی و امنیت داخلی که خط قرمز نظام است کوتاه نیامده و به تهدیدات دشمنان پاسخ کوبنده می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی درمسجدجامع این شهر با بیان برخی جنایت‌های دولت انگلیس در ۱۰۰سال گذشته،افزود : توقیف نفتکش انگلیسی جواب قاطع ایران اسلامی به توطئه های دشمنان است .

صفایی پور با بیان اینکه دشمنان از قدرت نظامی ایران هراس دارند،گفت: ملت بزرگ ایران به هیچ وجه در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و ایادی آن کوتاه نخواهد آمد.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد اقامه نمازجمعه کشور تصریح کرد : حضور پرشور اقشار مختلف مردم بویژه جوانان به این جایگاه مقدس اهمیت بیشتری می دهد.

صفایی پور بااشاره به خدمات ارزشمند امام جمعه فقید میامی در سال های گذشته تصریح کرد: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی موسوی محور وحدت و همدلی مردم و مسئولان بود.

وی با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر وظایف امام جمعه تصریح کرد : حل مشکلات مردم و مردمی بودن از خصوصیاتی است که باید سرلوحه قرارگیرد.

خطیب جمعه میامی با اشاره به دیدار هیات عالی رتبه فلسطینی با رهبرمعظم انقلاب تصریح کرد : ایستادگی و مقاومت گروه های مقاومت و حماس ستودنی است.

صفایی پور با اشاره به روز زیارتی مخصوص امام رضا (ع) گفت: این روز را می توان به عنوان نماد و سنبل توجه عمومی به آن حضرت دانست.

وی تسریع در معرفی شهردار میامی را خواستار شدو تصریح کرد : شهرستان میامی درمسیر عبور میلیون ها مسافر و زائر قراردارد وباید دراین راستا خدمات مناسبی ارائه شود.

صفایی پور گفت : برای زیباسازی کمربندی و سطح شهر ،تامین روشنایی بوستان ها بویژه بوستان شهرک امام (ره) برنامه ریزی واقدام جدی صورت پذیرد.

برگزاری ایستگاه نقاشی ،میزخدمت و تجلیل از مسوولان سابق ستاداقامه نمازجمعه میامی از برنامه های این هفته نمازجمعه میامی بود.

۷۳۵۷/۶۱۶۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس