داشتن روحیه انقلابی منجر به رشد و پیشرفت کشور می شود


داشتن روحیه انقلابی منجر به رشد و پیشرفت کشور می شود

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر روحیه انقلابی جوانان اصرار و تاکید دارند گفت: جوانان باداشتن روحیه انقلابی، باعث رشد و پیشرفت کشور و مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعهکرمانشاه با اشاره به چهملین سالگرد ستاد برگزاری نماز جمعه در کشور، نماز جمعه را یک رسانه مهم در دنیا و تاثیرگذار در کشور عنوان کرد.

وی در ادامه بیان داشت: نماز جمعه با بیان مسائل مهم سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش مهم و تاثیرگذاری در آگاهی و بصیرت بخشی مردم جامعه داشته است.

او اضافه کرد: نماز جمعه مرکز و مکان مهمی برای وحدت و یکپارچگی آحاد مردم جامعه در طول این چهل سال به ویژه در ایام دفاع مقدس بوده که هدایت و راهنمایی مردم را برعهده داشته است.

آیت الله علما در ادامه به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد اشاره کرد و گفت: در این عملیات مهم و راهبردی که بعد از پذیرش قطعنامه صدامیان و منافقین بر ایران تحمیل کردند، نیروهای مسلح ما، عشایر و اقشار مختلف جامعه درس خوبی به منافقین و دشمنان دادند.

خطیب نماز جمعهکرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار هیات جنبش آزادی بخش فلسطین حماس با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری در این دیدار قضیه فلسطین را مهم ترین مساله دنیای اسلام برشمرد و افزود: حضرت امام خمینی (ره) از همان حرکت اول انقلاب در سال 42 لبه تیز انتقاد خود را در مورد فلسطین و اسرائیل اعلام کرد و الان نیز حرف اول و مهم مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی از بدو تشکیل در روابط بین الملل مسئله فلسطین است.

آیت الله علما همچنین به ششم مرداد روز فنی حرفه ای اشاره کرد و اظهار داشت: پیدا کردن کار اداری و پشت میزنشینی برای همه دانش آموزان میسر نیست، بنابراین باید به دانش آموزان کارهای فنی را تبلیغ و امکان آموزش فراهم کنیم که از درآمد خوبی نیز در سطح جامعه برخوردار است.

او همچنین به روز صدا و سیما در نهم مرداد ماه اشاره کرد و گفت: انصافا صدا و سیما در طول انقلاب با صداقت تمام مسائل و قضایا را به مردم به عنوان رسانه ملی انتقال داده است.

وی همچنین به روز شیر مادر و اهدای خون در هفته پیش رو اشاره کرد و در پایان از سربازان گمنام امام زمان (عج) به خاطر کشف 17 جاسوس دشمن در این شرایط مهم و حساس کشور قدردانی کرد و افزود: این سربازان نه تنها به کشور بلکه به اسلام کمک کردند، خدواند به آنها پادش عطا کند.

8066/3209

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق