امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان بیمه سینا و بیمه التضامن عراق


امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان بیمه سینا و بیمه التضامن عراق

بیمه سینا در راستای توسعه و گسترش فعالیت‌های بیمه‌ای و به‌وجود آمدن زمینه‌های مناسب برای زائران عراقی در حین سفر به ایران، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با شرکت بیمه التضامن عراق به امضای مشترک رضا جعفری و احمد جاسم سلمان رساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، بیمه سینا در راستای توسعه و گسترش فعالیت‌های بیمه‌ای و به‌وجود آمدن زمینه‌های مناسب برای زائران عراقی در حین سفر به ایران، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با شرکت بیمه التضامن عراق به امضای مشترک رضا جعفری و احمد جاسم سلمان رساند. این تفاهم‌نامه شامل همکاری و مشارکت در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تحت پوشش، راهنمای پزشکی و معرفی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، اخذ پذیرش بستری در بیمارستان‌های سراسر کشور ایران بر اساس شرایط بیمه‌نامه می‌شود.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان بیمه سینا و بیمه التضامن عراق

در راستای گسترش همکاری‌های بیمه‌ای فی‌مابین ایران و عراق، رضا جعفری مدیرعامل بیمه سینا در بازدیدی دو روزه‌ای که از کشور عراق داشتند با احمد جاسم سلمان مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره شرکت بیمه التضامن، رئیس سندیکای بیمه مرکزی عراق، ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و نیز سرکنسول‌های ایران در نجف و کربلا دیدار و گفتگو کردند.

جعفری در این بازدید از نزدیک در جریان بازار و توانمندی‌های بیمه‌ای در کشور عراق قرار گرفت و توصیه‌ها و راهکار‌هایی نیز در جهت فرهنگ‌سازی و گسترش صنعت بیمه در این کشور ارائه کرد./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟