مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه: صحیفه سجادیه منشور اخلاقی برای هدایت بشریت است


مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه: صحیفه سجادیه منشور اخلاقی برای هدایت بشریت است

شفقنا-مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه گفت: وجود امام سجاد و صحیفه سجادیه منشور اخلاقی برای هدایت بشریت و نه تنها مسلمین است. به گزارش شفقنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی لبخندان، مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه سوم مردادماه در چهارمین همایش سیدالعابدین(ع) در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) گفت: با وجود همه مشکلات، نگذاشتیم این...

مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه: صحیفه سجادیه منشور اخلاقی برای هدایت بشریت است

شفقنا-مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه گفت: وجود امام سجاد و صحیفه سجادیه منشور اخلاقی برای هدایت بشریت و نه تنها مسلمین است.

به گزارش شفقنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی لبخندان، مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه سوم مردادماه در چهارمین همایش سیدالعابدین(ع) در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) گفت: با وجود همه مشکلات، نگذاشتیم این حرکت زیبا(همایش سیدالعابدین) که با محوریت قرآن و عترت در حال انجام است کنار گذاشته شود.

او ادامه داد: در دنیای وحشت و پر از خونریزی و جنگ، ما به معرفی امام سجاد(ع) در عرصه بین‌المللی پرداخته و در ۲۶ کشور جهان با محور امام سجاد فعالیت می‌کنیم.

مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه تصریح کرد: وجود امام سجاد و صحیفه سجادیه منشور اخلاقی برای هدایت بشریت و نه تنها مسلمین است و سعادت همه بشر در گرو دل سپردگی به ساحت قرآن و اهل بیت(ع) است.

او تصریح کرد: ما امروز مفتخریم که در هرمزگان بیش از ۵۰ حافظ صحیفه سجادیه داریم و پیش شرط آن هم حفظ قرآن است لذا همه حافظان صحیفه سجادیه، اول حافظان قرآن شده‌اند زیرا معلمان واقعی قرآن، اهل بیت هستند و هیچ راهی جز دل سپردن به ساحت قرآن و اهل بیت برای سعادت بشر وجود ندارد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل