اجرای طرح اوقات فراغت کانون ام ابیها روستای عباس آباد هور با محوریت سبک زندگی اسلامی 


اجرای طرح اوقات فراغت کانون ام ابیها روستای عباس آباد هور با محوریت سبک زندگی اسلامی 

عزیز میرزاده، گفت: علی رغم کمبود امکانات و محرومیت های منطقه اما هر ساله در حد امکان کلاس های طرح اوقات فراغت تابستانی را در کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای عباس هور برگزار می کنیم و امسال این طرح با محوریت سبک زندگی اسلامی در حال برگزاری است.

« عزیز میرزاده » مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای عباس آباد هور از توابع شهرستان فاریاب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: علی رغم کمبود امکانات و محرومیت های منطقه اما هر ساله در حدامکان کلاس های طرح اوقات فراغت تابستانی را در کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای عباس هور برگزار می کنیم.

عزیز میرزاده، با اشاره به برنامه های اوقات فراغت تابستانی این کانون فرهنگی هنری، افزود: در ایام تابستان کلاس های آموزش روانخوانی و روخوانی قرآن کریم، احکام و سبک زندگی اسلامی ویژه پسران و دختران و نیز کلاس ورزشی فوتسال مختص پسران را برگزار می کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای عباس آباد هور، بیان داشت: در این کانون فرهنگی هنری، طرح اوقات فراغت تابستانی با محوریت توجه به سبک زندگی اسلامی در حال برگزاری است.

وی، اظهار کرد: از آنجایی که شکل گیری شخصیت هر فردی از کودکی آغاز می شود و فضای مجازی، فضای امنی برای بچه ها نیست بنابراین می تواند بر شخصیت و سبک زندگی آنها تاثیرات منفی داشته باشد.

میرزاده، اضافه کرد: کلاس های اوقات فراغت تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد می تواند زمینه جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد را فراهم کند و اوقات فراغت آنها را پر کرده و بچه ها را از فضای مجازی دور نگه دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای عباس آباد هور، ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری کلاس های مفید و جذب بچه ها، بر سبک زندگی آنها تاثیر مثبت می گذارد و هر چه بچه ها از فضای مجازی دور شوند و در فضای معنوی مساجد قرار گیرند شیفته دین می شوند.

وی، ابراز داشت: کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای عباس هور در طول سال در مناسبت های خاص از جمله شهادت ها و ولادت های امامان معصوم علیهم السلام، مراسم هایی را برگزار می کند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی