بازداشت 16 تفنگدار آمریکایی به ظن قاچاق انسان در مرز مکزیک


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir/) ؛ به نقل از خبرگزاری رویترز از لس آنجلس ، مقامات نظامی آمریکا اعلام کردند 16...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ به نقل از خبرگزاری رویترز از لس آنجلس ، مقامات نظامی آمریکا اعلام کردند 16 تفنگدار دریایی این کشور به ظن ارتکاب جرائم مربوط به قاچاق مواد مخدر و نیز قاچاق مهاجران غیرقانونی در امتداد مرز مکریک و آمریکا روز پنجشنبه در پایگاه هوایی این نیروها در جنوب کالیفرنیا بازداشت شدند.
کامرون ادینبورگ سخنگوی پایگاه پندلتون اعلام کرد بازداشت این تفنگداران به دنبال بازجویی از دو تفنگداری صورت گرفت که اوایل این ماه به اتهام قاچاق انسان بازداشت شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند .
وی افزود این دو تفنگدار نیز از نیروهای مستقر در پایگاه پندلتون واقع در 88 کیلومتری شمال سن دیگو بودند.
ادینبورگ گفت اطلاعات به دست آمده در بازجویی های قبلی زمینه بازداشت این افراد را فراهم کرد و علاوه بر تفنگدارانی که روز پنجشنبه بازداشت شدند هشت تن دیگر نیز در ارتباط با ارتکاب جرائم مربوط به قاچاق مواد مخدر مورد بازجویی قرار گرفتند.
وی اعلام کرد هیچیک از افراد بازداشت شده در روز پنجشنبه از نیروهای پشتیبانی از ماموریت نظامی در امتداد مرز با مکزیک نبودند و بر خلاف دو تفنگداری که پیشتر بازداشت شده اند این 16 تفنگدار تحت پیگرد قرار گرفته اند اما هیچ اتهامی هنوز به طور رسمی علیه آنها مطرح نشده است.
ماهیت دقیق و واقعی جرائمی که این افراد مرتکب شده اند مشخص نیست اما ادینبورگ گفت این نیروها به ظن دست داشتن در قاچاق مهاجران غیرقانونی از مکزیک به آمریکا و نیز ارتکاب جرائم مربوط به قاچاق مواد مخدر بازداشت شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آمریکا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص