نماز جمعه موجب افزایش بصیرت و آگاهی مردم می شود


نماز جمعه  موجب افزایش بصیرت و آگاهی مردم می شود

قوین - ایرنا - مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: نماز جمعه از بهترین مکان هایی است که می تواند سبب افزایش بصیرت و آگاهی مردم شود که نقش ائمه جمعه در این زمینه کلیدی و بسیار مهم است.

حجت اسلام روح الله فاطمی نسب روز پنجشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران که در سالن جلسات فرمانداری آوج برگزار شد، افزود: امروزه با گذشت چهل سال از برپایی نماز جمعه شاهد رشد کمی و کیفی نماز در سطح استان قزوین هستیم که امیدواریم با توجه به اقدامات انجام شده این رشد روز به روز افزایش باشد.

وی با اشاره به اتفاقات و تحولات منطقه و مذاکره برجام اظهار داشت: نگرانی کشورهای اروپایی در رابطه با اتفاقت اخیر و اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه برجام سبب شده که نمایندگانی را به تهران اعزام کرده و مکرر بیانیه صادر کنند.

وی افزود: مهمترین دلیل تلاش اروپا و هدف آمریکا از میانجی تراشی را باید متوقف کردن روند رو به جلوی ایران در مقاومت و ایستادگی در برابرفزون خواهی های غرب دانست و این درحالی است که نظام های غربی بیش از پیش نگران هستند.

فاطمی نسب با بیان اینکه در ۱۴ ماه گذشته ترامپ از برجام خارج شده و شدید ترین فشارهای اقتصادی را علیه مردم ایران اعمال کرده است، اظهار داشت: اروپائی ها نه تنها در این دوران نگران نبوده اند، بلکه با تعلل در ایجاد سازوکار مالی که به آن وعده داده بودند، عملا به تشدید و اثرگذاری فشارهای آمریکا برای شکست اراده مردم ایران کمک می کردند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اینکه موج جدید تنش در منطقه به اقدام انگلیس در توقیف نفت کش ایران باز می گردد، توضیح داد: هفته های گذشته نیروهای ویژه ارتش انگلیس با همکاری دولت محلی جبل الطارق به کشتی گریس یک که حامل نفت ایران است، حمله و آن را توقیف کردند که اقدام ایران در برابر این اتفاق بسیار به موقع، صحیح و قانونی بود.

۶۰۱۲*۹۹۲۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان