سرپرست استانداری گیلان: همه باید برای جلب رضایت مردم بکوشیم


سرپرست استانداری گیلان: همه باید برای جلب رضایت مردم بکوشیم

رشت-ایرنا-سرپرست استانداری گیلان گفت: همه باید برای  جلب رضایت مردم و امیدواری  آنها به دولت و نظام تلاش کنیم .

به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان زارع پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری استان در رشت با بیان این که دوم اسفندماه امسال شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود اظهار داشت: دشمنان برای کاهش مشارکت و ناامیدی مردم و ایجاد تنش و اغتشاش تلاش خواهند کرد .

وی خاطرنشان کرد: اولویت ما بدلیل جایگاه و نقش و اراده مردم در یکی از قوای کشور برگزاری انتخابات باشکوه ، سالم و با مشارکت حداکثری است.

وی امنیت ملی را از مهمترین اصول حاکمیت کشورها خواند و تاکید کرد : اولویت سیاست خارجی ما اجرای منویات رهبر معظم انقلاب بر سه اصل مهم عزت، حکمت و مصلحت است.

زارع با بیان اینکه منافع ملی ما در گرو تحقق این سه اصل است، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدای دولت یازدهم و استمرار آن بر این اصول پایبند بوده است و در همین راستا ، سیاست تنش زدایی ، تقویت روحیه صلح و دوستی و برادری را در سیاست خارجی خود استمرارمی دهد.

وی با اشاره به اینکه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری ، دولت گام دوم انقلاب را پس از چهار دهه تاریخ سرافرازانه در پیش گرفته است، خاطر نشان کرد: از این جهت جمهوی اسلامی هر تهدیدی که برای کشور و امنیت ما باشد ، با تکیه به قدرت لایزال الهی ، مدیریت رهبر معظم انقلاب و وفاق و همدلی مسئولان و مردم و تدابیر دولت خرد گرا اقدام متقابل می کند .

وی به موقعیت ممتاز ژئو پولوتیکی ایران اشاره و بیان کرد: امسال سالی حساس و مهم برای ملت و نظام و دولت جمهوری اسلامی است؛ چرا که معاندان نظام و مخالفان عزت مردم ایران می کوشند با تحریم های ظالمانه اقتصادی، مردم و نظام جمهوری اسلامی را در تنگنا قرار دهند.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه هرچه وفاق ، همدلی و انسجام در کشور بیشتر باشد ،دشمنان زودتر نا امید از توطئه ها و اجرای انها می شوند ،

زارع از مدیران خواست تا با تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت آنها و تلاش مضاعف برای رضایت مردم هرچه بیشتر اهتمام داشته باشند .

وی تریبون نماز جمعه را یکی از محل های مناسب برای تبیین خدمات دولت دانست و گفت: مدیران از فرصتی که نماینده ولی فقیه در استان بوجود آوردند ، در جهت تقویت و همدلی بیشتر بین مردم و نظام استفاده کنند.

زارع از ائمه جمعه استان خواست تا آنان نیز در کنار مدیران در خطبه های نماز جمعه در راستای تقویت همدلی و وفاق و انسجام بین مسئولان و مردم با اعلام خدمات دستگاههای اجرایی اهتمام داشته باشند.

وی در ادامه بر ضرورت صرفه جویی مصرف برق توسط همگان تاکید و بیان کرد : مصرف برق ما اعم از مصارف خانگی ، صنعتی و یا خدماتی در مقایسه با میانگین کشورها بویژه کشورهای توسعه یافته بسیار زیاد است؛ از اینرو برای مصرف بهینه بایستی اهتمام بیشتری داشت.

وی همچنین بر لزوم صرفه جویی برق در ادارات و نهادهای دولتی تاکید و بیان کرد: همزمان با تشویق دستگاههای اجرایی و نهاد های کم مصرف ، برق دستگاههای اجرایی پر مصرف برای مدت زمانی قطع خواهد شد که در همین راستا پایش هفتگی صوررت خواهد گرفت .

سرپرست استانداری گیلان از فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا بیش از سال های گذشته اصحاب رسانه را تجلیل و تکریم کنند.

وی همچنین بر رعایت ضوابط مبنی بر ارائه آکهی ها به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توزیع عادلانه آنها به اصحاب رسانه تاکیدکرد .

زارع با اشاره به نهم مرداد به عنوان روز انتقال خون آموزش را در این امر ضروری دانست و گفت: دستگاههای فرهنگی مربوطه می توانند کمک شایان موثر داشته باشند .

وی به ششم مرداد نیز به عنوان روز فنی حرفه ای اشاره و بر استفاده از فنی حرفه ای و مهارت اموزی در راستای اشتغالزایی در گیلان با ظرفیت های بسیار تاکید کرد.

۷۲۹۶ /6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس