گام بلند برای آغاز به کار بازار متشکل ارزی/ بازدید همتی از اتاق معاملات بازار جدید


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: رئیس کل بانک مرکزی و اعضای هیأت عامل این بانک از «اتاق معاملات» اداره عملیات بازار باز، بازدید کردند. به گزارش بانک مردم، باتوجه به مصوبه مورخ 27 فروردین ماه 1398 شورای پول و اعتبار مبنی بر موافقت با انجام عملیات بازار باز و اعطای اعتبار در قبال اخذ وثیقه، اقدامات ساختاری و اجرایی آن صورت پذیرفت و امروز، دکتر...

کد خبر : 132287 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۸

گام بلند برای آغاز به کار بازار متشکل ارزی/ بازدید همتی از اتاق معاملات بازار جدید

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: رئیس کل بانک مرکزی و اعضای هیأت عامل این بانک از «اتاق معاملات» اداره عملیات بازار باز، بازدید کردند.

به گزارش بانک مردم، باتوجه به مصوبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۸ شورای پول و اعتبار مبنی بر موافقت با انجام عملیات بازار باز و اعطای اعتبار در قبال اخذ وثیقه، اقدامات ساختاری و اجرایی آن صورت پذیرفت و امروز، دکتر عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی و اعضای هیات عامل از «اتاق معاملات» اداره عملیات بازار باز، بازدید کردند.

بر این اساس با شروع به کار اتاق معاملات، زمینه‌های اجرایی عملیات بازار باز در راستای تقویت و تکمیل سیاست‌های پولی و اعتباری فراهم می شود.

گام بلند برای آغاز به کار بازار متشکل ارزی/ بازدید همتی از اتاق معاملات بازار جدید گام بلند برای آغاز به کار بازار متشکل ارزی/ بازدید همتی از اتاق معاملات بازار جدید گام بلند برای آغاز به کار بازار متشکل ارزی/ بازدید همتی از اتاق معاملات بازار جدید
13 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک