علت فوت مهدیه پازوکی مجسمه ساز + بیوگرافی و عکس های مهدیه پازوکی


علت فوت مهدیه پازوکی مجسمه ساز + بیوگرافی و عکس مهدیه پازوکی مجسمه ساز را در بیوگرافی و عکس های شخصی و هنری و آدرس اینستاگرام و آدرس گالری و نمایشگاه آثار و عات درگذشت ناگهانی بعد از پایان نمایشگاه را در سایت حرف تازه بخوانید بیوگرافی مهدیه پازوکی وی مجسمه ساز و هنرمند ایرانی […] نوشته علت فوت مهدیه پازوکی مجسمه ساز + بیوگرافی و عکس های مهدیه...

علت فوت مهدیه پازوکی مجسمه ساز + بیوگرافی و عکس

مهدیه پازوکی مجسمه ساز را در بیوگرافی و عکس های شخصی و هنری و آدرس اینستاگرام و آدرس گالری و نمایشگاه آثار و عات درگذشت ناگهانی بعد از پایان نمایشگاه را در سایت حرف تازه بخوانید

بیوگرافی مهدیه پازوکی

وی مجسمه ساز و هنرمند ایرانی متولد ۱۳۵۸ در تهران و دانش آموخته رشته طراحی فرش از دانشگاه هنر تهران بود.
این هنرمند آثارش را با الهام از تزئینات هندسه سنتی در معماری ایرانی به وجود می‌آورد.

علت فوت مهدیه پازوکی مجسمه ساز + بیوگرافی و عکس های مهدیه پازوکی

فعالیت ها و نمایشگاه ها

بیشتر آثار مجسمه سازی او با تزئینات هندسه سنتی در معماری ایرانی انجام میشد و آینه‌ کاریهایش ، نسبت‌های ریاضی را در قالب حجمی شکل می ساخت و گاهی در نمایشگاه در گوشه ای قرار میزداد و گاهی نیز در حالت سقفی منعکس میکرد.

علت فوت مهدیه پازوکی مجسمه ساز + بیوگرافی و عکس های مهدیه پازوکی

همسر و ازدواج

وی متاهل بود و همسر وی نیز نمایشگاه انفرادی در گالری آران برگزار کرده بود.

علت فوت مهدیه پازوکی

نازیلا نوع بشری مدیر گالری «آران» نیز با تایید خبر درگذشت این هنرمند به خبرنگار صبا گفت: این هنرمند جوان چند ماه بود که دچار بیماری سرطان سینه شده بود و متأسفانه روز ۳۱ تیرماه از دنیا رفت.

فوت این بانوی هنرمند درست با اتمام برگزاری آخرین نمایشگاهش موجب تعجب اهالی هنر شد.

جدیدترین آثار مهدیه پازوکی در نمایشگاه گروهی با نام “باریشه‌های پوشیده در خاک تیره انرژی خورشید و گوهر ماه را در خود جذب کردند خیس از باران و شبنم، آنها فهمیده بودند…” ۱۴ تا ۳۱ تیرماه در گالری پروژه‌های آران به نمایش درآمد

علت فوت مهدیه پازوکی مجسمه ساز + بیوگرافی و عکس های مهدیه پازوکی

او علاوه بر همکاری با شرکت‌های تولید فرش، نمایشگاه انفرادی طراحی و نقاشی در موزه‌ هنر معاصر اصفهان، نمایشگاه انفرادی “حاشیه در برابر متن” گالری شیرین، و شرکت در نمایشگاه گروهی “منتخبین جایزه ویستا ۹۵” گالری ویستا و نمایشگاه گروهی “چند روایت معتبر” پروژه‌های آران را در سابقه کاری خود داشت.

عباس مجیدی رییس انجمن هنرمندان مجسمه ساز با تایید خبر درگذشت این هنرمند مجسمه ساز جوان گفت: این هنرمند از اعضای انجمن هنرمندان مجسمه ساز نبود و به همین دلیل از جزییات درگذشت این هنرمند اطلاعی نداریم اما در زمره هنرمندان بسیار پرکار و فعالی بود که بارها آثارش در گالری ها به نمایش گذاشته شده بود.

علت فوت مهدیه پازوکی مجسمه ساز + بیوگرافی و عکس های مهدیه پازوکی

نازیلا نوع بشری مدیر گالری «آران» نیز با تایید خبر درگذشت این هنرمند گفت: این هنرمند جوان چند ماه بود که دچار بیماری سرطان سینه شده بود و متأسفانه روز ۳۱ تیرماه از دنیا رفت.

وی درباره این هنرمند گفت: زنده یاد مهدیه پازوکی در دو نمایشگاه گروهی در گالری «آران» آثارش ارائه شده بود و همسر وی نیز نمایشگاه انفرادی در گالری آران برگزار کرده بود.

وی افزود: مراسم خاکسپاری این هنرمند جوان روز گذشته یکم تیرماه در منطقه ورامین انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!