جدیدترین رنکینگ فیفا برای ماه جولای 2019 منتشر شد؛ صعود برزیل به رده دوم، سقوط سه پله ای ایران


جدیدترین رنکینگ فیفا برای ماه جولای 2019 منتشر شد؛ صعود برزیل به رده دوم، سقوط سه پله ای ایران

رنکینگ جدید فیفا منتشر شد و بلژیک همچون ماه قبل در صدر این رده بندی قرار دارد.

طرفداری - برزیل با صعودی یک پله ای جای فرانسه در رده دوم رنکینگ فیفا در ماه جولای 2019 را گرفت. سلسائو با قهرمانی در کوپا آمریکا موفق شد به رده دوم صعود کند و این در حالیست که الجزایر قهرمان جام ملت های آفریقا با صعودی 28 رده ای در جایگاه چهلم قرار گرفت.

به گزارش وب سایت رسمی فیفا، بلژیک همچنان در جایگاه اول رنکینگ قرار دارد و برزیل و فرانسه در رده های دوم و سوم قرار گرفته اند. انگلیس همچون ماه گذشته چهارم است، اروگوئه با صعودی سه پله ای پنجم است و پرتغال و کرواسی با یک رده نزول ششم و هفتم هستند. کلمبیا و آرژانتین نیز به ترتیب با پنج و یک پله صعود در میان ده کشور برتر قرار گرفته اند و اسپانیا در جایگاه نهم قرار دارد.

تیم ملی کشورمان با وجود سه رتبه نزول نسبت به ماه گذشته، با حضور در جایگاه بیست و سوم همچنان بهترین تیم آسیا است. ژاپن (33)، کره جنوبی (37) و استرالیا (46) در رده های بعدی قرار گرفته اند.

جدیدترین رنکینگ فیفا برای ماه جولای 2019 منتشر شد؛ صعود برزیل به رده دوم، سقوط سه پله ای ایرانجدیدترین رنکینگ فیفا برای ماه جولای 2019 منتشر شد؛ صعود برزیل به رده دوم، سقوط سه پله ای ایرانجدیدترین رنکینگ فیفا برای ماه جولای 2019 منتشر شد؛ صعود برزیل به رده دوم، سقوط سه پله ای ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی