36مرکز فروش پوشاک قاچاق دراستان البرز شناسایی شد/ قاچاق پوشاک 18میلیارد ریالی توسط یک تبعه خارجی


36مرکز فروش پوشاک قاچاق دراستان البرز شناسایی شد/ قاچاق پوشاک 18میلیارد ریالی توسط یک تبعه خارجی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به شناسایی 36مرکز فروش پوشاک محرز قاچاق در این استان گفت: در یکی از پرونده‌ها، متاسفانه یک تبعه خارجی 18میلیارد ریال پوشاک قاچاق به کشور داشته است.

36مرکز فروش پوشاک قاچاق دراستان البرز شناسایی شد/ قاچاق پوشاک 18میلیارد ریالی توسط یک تبعه خارجی

گروه بازرگانی بازارنیوز: علی‌اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار بازارنیوز، با بیان اینکه استان البرز جز اولین استان‌ها در اجرای طرح مبارزه با قاچاق پوشاک در سطح کشور بوده است، گفت: پس از اینکه طرح مبارزه با پوشاک قاچاق در ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز گردید، 36مرکز فروش پوشاک محرز قاچاق در سطح استان البرز شناسایی شد.

وی ادامه داد: البته پیش از آغاز طرح از آنجایی که اطلاع‌رسانی دقیقی در این زمینه صورت گرفت و هشدارهای لازم به متصدیان واحدهای صنفی داده شده بود، بخشی از فروشندگان برند محرز قاچاق و واحدهای صنفی رفتار خود را تغییر دادند و بخش عمده‌ای از پوشاک قاچاق خود را در سطح بازار جمع‌آوری کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه پس از آغاز طرح علی‌رغم هشدارهای پیاپی، 36 واحد صنفی این استان رفتار خود را تغییر ندادند، خاطرنشان کرد: به همین منظور 12پرونده تخلف به ارزش 10میلیارد تومان تشکیل و وارد فرآیند رسیدگی شد.

مختاری در پایان با بیان اینکه در اسفندماه سال گذشته دو پرونده دیگر در سطح استان البرز برای مبارزه با پوشاک قاچاق تشکیل شد، گفت: متأسفانه ذی‌نفع یکی از این پرونده‌ها، شهروند یکی از کشورهای همسایه است که مبلغی معادل 18میلیارد ریال پوشاک قاچاق وارد کشور کرده و هم‌اکنون نیز ممنوع الخروج است.

پیش از این نیز، حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کاهش ۱۰۰ میلیون دلاری قاچاق پوشاک پس ازاجرای طرح مبارزه با قاچاق پوشاک در 9 استان کشور از جمله استان البرز اشاره کرده بود.

///انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس