سرخپوشان مصمم برای جذب ستاره آبی ها


نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ می‌گوید این باشگاه برای جذب لروی سانه و انتقال او به آلیانز آرنا هر کاری که در توانش باشد انجام خواهد داد. نوشته سرخپوشان مصمم برای جذب ستاره آبی ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرخپوشان مصمم برای جذب ستاره آبی ها

کوواچ: بایرن برای جذب سانه مصمم است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۳
سرخپوشان مصمم برای جذب ستاره آبی ها

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ می‌گوید این باشگاه برای جذب لروی سانه و انتقال او به آلیانز آرنا هر کاری که در توانش باشد انجام خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیکو کوواچ ، سرمربی بایرن مونیخ از لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی به عنوان بازیکنی رویایی یاد کرده و می‌گوید باشگاه بایرن برای به خدمت گرفتن او و انتقالش به مونیخ هر کاری در توانش باشد انجام خواهد داد.

سانه در سه سالی که در منچسترسیتی بازی کرده با این تیم شش جام قهرمانی بدست آورده و در حال حاضر یکی از مورد توجه‌ترین بازیکنان جوان اروپایی به حساب می‌آید. با اینحال اخیراً شایعات زیادی مطرح شده که سانه از دقایق کم بازی کردنش در نیمه دوم فصل گذشته ناراحت بوده و مایل است به کشورش آلمان بازگردد. از بایرن مونیخ به عنوان محتمل‌ترین مقصد سانه نام برده شده است.

اما گواردیولا چندی پیش تاکید کرد که منچسترسیتی قصد دارد سانه را حفظ کند ولی بایرن مونیخ قصد دارد با یک تلاش دوباره شانس خود را برای انتقال سانه امتحان کند.

نیکو کوواچ در گفتگو با نشریه آلمانی بیلد گفت:

” مدیران باشگاه ما یک مسیر مشخص به سانه پیشنهاد داده‌اند. ما برای جذب سانه مصمم هستیم و او می‌داند که اینجا می‌تواند انتظار چه چیزهایی را داشته باشد. وقتی بازیکنی با ظرفیت او به بایرن مونیخ می‌آید یعنی که فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است”.

کوواچ در ادامه صحبتهایش گفت:

” همینطور که می‌دانید انتقال او کار ساده‌ای نیست. ولی من می‌دانم مدیران باشگاه ما به شدت در تلاشند تا این انتقال به واقعیت تبدیل شود. ما برای محقق کردن این انتقال هر کاری در توان‌مان باشد انجام خواهیم داد. لروی سانه بازیکن رویایی ما است. آنها این را می‌دانند و ما هم این را می‌دانیم”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا